siljelb Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Hei, Jeg driver og vurderer for og imot å få lagt inn innlegg i puppene. Jeg er en liten/middels A nå, og vil gjerne opp til en B. En av tingene jeg bekymrer meg litt for er hvor aktiv jeg kan være etterpå. Vil innleggene tåle banken de kan få når man driver med judo? Jeg er klar over at jeg ikke vil kunne trene på mange måneder etterpå; jeg tenker på når alt er grodd og fint igjen. Er det noen som har erfaring med eller vet noe om dette? Silje
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Siden du sannsynligvis ikke skal legge inn så store innlegg, så kan du raskere begynne å trene igjen. Jeg var veldig opptatt av at jeg ikke skulle miste lang tid med trening og bli raskt bra, derfor mindre innlegg. (Noe jeg delvis angrer i dag..) En måned må du nok ta fri fra treningen, men prøve deg selv fram og se hva du orker. Det verste i begynnelsen er å løfte armene over skulderhøyde, og ellers syntes jeg push-ups og annen trening der jeg lå på magen var ubehagelig i lang tid. (Tok en stund før det føltes greit å ligge oppå puppene..) Etter 6 uker kan du nok trene som normalt igjen skulle jeg tro...(Men jeg har ikke drevet med judo, så jeg vet ikke hvordan det er..) Jeg har spilt ballsport/lagidrett som går ganske røft for seg til tider. Det gikk greit det, selv om jeg var litt redd for å tryne rett på puppene (men kroppen pleier å reagere slik at armene kommer borti bakken først..)
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Vil innleggene tåle banken de kan få når man driver med judo? På ett plastikk kirurgi-program på tv viste de en lege som tok ett silikon-implantat og hev det hardt inni veggen for å demonstrere hvor mye det tåler. (Det sprakk ikke, så det tåler nok judo-trening også.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå