Gå til innhold

Ringen "glir rundt" fingeren, er det noe jeg kan ha på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en superfin ring av kjæresten med en stor sten frempå, men ringen glir rundt og jeg skulle ønske jeg ikke trengte å rette på den hele tiden, vil bare den skal være rett vei.. :sjenert:

Det er riktig ringstørrelse, kan ikke ha mindre enn 52 siden leddet mitt er bittelitt tykkere enn der ringen er da, så da hadde jeg ikke fått den på..

Men er det noe jeg kan ha på for at den ikke skal gli? Finnes det noe sånt, jeg må bare spørre.. :)

Anonymous poster hash: 7d8bf...994
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke hva du tenker på ang. det å ha på noe på ringen, for da kunne du jo hatt hakket mindre ring? Er det noe annet, som type klister el. du tenker på? Det høres ikke særlig gunstig ut spør du meg.

Verdt å merke seg er jo at kvinner ofte har endringer i vannmengde i kroppen. Dette trenger ikke å være synlig men det kan virke inn på hvor stramt ringen sitter på fingeren. Det er også typisk å ha en smule tynnere fingre på vinteren enn sommeren grunnet temperaturen. Det kan jo hende ringen sitter som et skudd til sommeren.

Du kan sikkert få tilpasset ringen ned en halv eller kvart størrelse via forhandleren :)

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke hva du tenker på ang. det å ha på noe på ringen, for da kunne du jo hatt hakket mindre ring? Er det noe annet, som type klister el. du tenker på? Det høres ikke særlig gunstig ut spør du meg.

Verdt å merke seg er jo at kvinner ofte har endringer i vannmengde i kroppen. Dette trenger ikke å være synlig men det kan virke inn på hvor stramt ringen sitter på fingeren. Det er også typisk å ha en smule tynnere fingre på vinteren enn sommeren grunnet temperaturen. Det kan jo hende ringen sitter som et skudd til sommeren.

Du kan sikkert få tilpasset ringen ned en halv eller kvart størrelse via forhandleren :)

Hei!

Tusen takk for svar :) Og ja, det var noe slikt jeg tenkte på for nå går jeg jo bare rundt og retter på den.

Den sitter altså, men glir litt av og til og merker jeg irriterer meg over det :fnise:

Har ikke tenkt på det med vinter,for det er jo sant også!

Kan høre med forhandler, visste ikke at man kunne gå redusere størrelsen så lite, det må jeg høre om og få sjekket.

Tusen takk! :)

Anonymous poster hash: 73aa8...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...