Kokomomo Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 (endret) 1 Endret 20. november 2019 av Kokomomo
Rosa Sitron Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Frukt-te? Kjøpt i løsvekt på tebutikker altså.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 solbærte og nypete Anonymous poster hash: c11f5...02d 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Alle? Bruker aldri søtning i teen jeg, og jeg drikker all slags te. Anonymous poster hash: d7dd9...d50 8
Nevian Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Alle? Bruker aldri søtning i teen jeg, og jeg drikker all slags te. Anonymous poster hash: d7dd9...d50 Jeg bruker heller ikke sukker, men det er kun på grunn av tennene. Da jeg sluttet med det måtte jeg tvinge i meg teen, men nå går det helt greit - selv om jeg fortsatt synes sukker trekker smaken opp. Kunstige søtningstoffer er så omdiskuterte, så de lar jeg ligge. 1
skrue Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Vet dere om noen te typer som smaker godt uten og hive oppi masse sukker, honning eller sukrin i te-en? Alle i grunnen. Da jeg begynte å jobbe etter studiene for endel år siden bestemte jeg meg for å drikke te uten som som helst annet i. Var uvant en ukes tid, men så var det greit. Drikker stort sett earl gray varianter. Kunne ikke tenke meg å ha noe i nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Yogi. Eneste te-typen jeg drikker uten noen form for ekstra søtning. Anonymous poster hash: b5f45...111
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Nypete Anonymous poster hash: b104b...29e
Serafina. Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 All te er best uten sukker eller annen søtning. Jeg drikker stort sett earl grey-varianter og var vel i tenårene da jeg vendte meg til å drikke uten sukker. Nå klarer jeg ikke te med noen søtning.
lepetite Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Jeg drikker aldri te med sukker eller søtningsmiddel, men jeg vil tro at fruktte fra London fruit & herb company er gode uten. Grønn te med mynte er også en slager.
Purple Basil Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Jeg synes all te smaker best uten sukker/andre søtningsmidler. Sukker ødelegger teen synes jeg. Har du prøvd forskjellig fruktte? Søstrene Grene har gode teer.
Fionnuala Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Har heller aldri sukker i teen og syns de fleste smaker godt. Pukka relax er min favoritt .
Rumle Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Enig i at te smaker best usøtet, men jeg har ikke alltid likt det slik - før var det nesten umulig for meg å få ned te som ikke var søtet, men jeg avvente meg med det ved å ta mindre og mindre honning (som jeg brukte) i koppen, til det rett og slett ikke var så lite at det ikke noen vits lenger. I dag drikker jeg mest grønne teer med forskjellige smaker tilsatt. Grønn te med mint har lenge vært en stor favoritt, Lipton sine grønne pyramideteer med intens mint er kjempegod. Ellers er favoritten for øyeblikket St. Dalfours golden mango green tea. Den både smaker og dufter helt vidunderlig godt!
Gjest Ciegus Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Te med mynte syns jeg er best uten sukker. Yogi sin lemon & mint er kanskje favoritten min blant den typen.
Okapi Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Jeg bruker aldri sukker i te, men jeg tror jeg ville anbefale urtete til deg. Pukka er det kurant valg, absolutt. Prøve Licorice & Peppermint, den er ganske søt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Grønn te av god kvalitet. Anonymous poster hash: 8ffac...892
Gjest rådyr Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Ha en skvett melk oppi, så forsvinner den beske smaken.
Millimani Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 All mulig te jeg har smakt er godt uten sukker i, og uten suketter, melk eller honning. Hvorfor skal man alltid "pynte på smaken" når te smaker like godt uten noe i? 1
fruBeist Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Hvis du passer på å ikke la teposen bli liggende i koppen, men bare trekke den akkurat slik at vannet blir te, så trenger du ikke sukker for å maskere den beske smaken det blir på te som trekker for lenge. Trekketid står ofte på pakken. Selv har jeg teposen eller løsteen i vannet omtrent kun lenge nok til at vannet får farge. Overtrekt te er like ille som ovetkokt pasta. Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå