-Fisken- Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Hvis du søker på "smoothie" inne på forumet, finner du en del
Lady Lovelylocks Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Jeg pleier og bruke : Melon eller Vanilje yoghurt Banan Frossen ananas eller bringebær
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Jeg kjører en banan, en håndfull frosne jordbær og appelsinjuice i blenderen til frokost. Evt slenger jeg i et beger lettyoghurt også. Glimrende frokost for oss som ikke orker mat om morgenen.
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jeg bruker 5-6 frosne jordbær 1 banan 1 dl Biola med bringebær eller blåbær 1/2-1 dl appelsinjuice 3-4 isterninger. Akkurat passe til frokost.
Gjest 1111 Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Banan, yoghurt og et par håndfuller frosne bær. gjerne en spiseskje honning også.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Vi bruker appelsiner, frosne jordbær og banan. Eventuelt kiwi.
Lula Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Jeg bruker alltid Biola naturell i smoothies fordi det er veldig bra for kroppen. Fruktyogurt etc styrer jeg unna fordi det er alt for mye sukker i dem. Smoothies blir mer enn søt nok dersom man bruker feks banan, søte bær etc. i tillegg til naturell Biola. Her er noen av mine favorittingredienser i smoothie: -pakistansk mango nå i sesongen. Gir en fyldig og søt smoothie -banan -tyttebær (gir syre og litt bitterhet) -jordbær, nå som prisen er til å leve med -blåbær -bjørnebær Bær vi har plukket selv er selvsagt supert, men frosne bær går like bra. Vi kjøper poser med frosne bær i frysedisken på supern og hiver i fryseren. Da er det bare å legge bærene rett i blenderen sammen med resten av ingrediensene. Vi lager smoothie til frokost hver dag, og bruker innfallsmetoden: vi bruker ofte pakistansk mango eller banan + 1 type bær i tillegg, heller på 1/3 kartong Biola, og har frokost til 2 :-)
Alterna Skrevet 29. juli 2004 #10 Skrevet 29. juli 2004 2 Sitron 1 kiwi ananasringer ananassaft evt yoghurt Yumyum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå