Gjest Caroline91 Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Er det noen som har sett på Bates Motel? Er straks ferdig med American Horror Story, og med tanke på at The Walking Dead ikke er tilbake før i februar, trenger jeg noe å se på :-)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Litt vanskelig å forklare. Det er veldig spesielt, og hele familien er bare psyko (iallefall moren, og til slutt guttungen). Synes du skal gi serien en sjanse, for jeg likte i alle fall serien ganske godt. Det starter med at familien flytter til en ny plass og overtar et motell. Så skjer det litt forskjellige greier der. Anonymous poster hash: d1575...e72 1
Gjest Ciegus Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Jeg likte den, ja! Så hele serien på en dag, ble helt hekta, og det skjer ikke ofte.
Gjest Caroline91 Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Litt vanskelig å forklare. Det er veldig spesielt, og hele familien er bare psyko (iallefall moren, og til slutt guttungen). Synes du skal gi serien en sjanse, for jeg likte i alle fall serien ganske godt. Det starter med at familien flytter til en ny plass og overtar et motell. Så skjer det litt forskjellige greier der. Anonymous poster hash: d1575...e72 Tusen takk for svar :-) Tror jeg gir den en sjanse!
Gjest Caroline91 Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg likte den, ja! Så hele serien på en dag, ble helt hekta, og det skjer ikke ofte. Oi, såpass?! Tusen takk for svar:) Skal prøve å se den!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg liker den godt! Vemmes litt at det syke forholdet mellom mor og yngste sønn men... Likte den ikke helt fra starten. Så jeg tok en lang pause, og så begynte jeg å se igjen. Anonymous poster hash: ce63c...9de
Gjest Veritaserum Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Nja.... Så noen episoder, men ble lei. Husker ikke hvor langt jeg kom. Men siden du liker to serier jeg ga opp for lenge siden, så trur jeg nok vi har helt forskjellig smak.
-Jiinxs- Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Jeg liker serien og ser fram til sesong 3 1
Gjest Ciegus Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg liker serien og ser fram til sesong 3 Er det en sesong 2??!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Jeg elsker serien. Den er utrolig bra. Serien tar for seg livet før "psycho" filmen kom ut, motellet, norman og norma :D Anonymous poster hash: 25185...28e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Den klarer å hevde seg blant alle seriene der ute i hvert fall. Jeg har bare sett ses1 foreløpig men kommer nok til å se resten. Det er fascinerende å se forandringen hos Norman, i starten er han verdens mest uskyldige og harmløse, etterhvert blir jo blikket hans helt vilt. har forresten fått en liten crush på Shelby 😁Anonymous poster hash: c5271...202 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Som fan av Psycho-filmene gledet jeg meg til å se den, - og ble ikke skuffet. Men, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler litt at seermålgruppen er unge jenter. Anonymous poster hash: b6ae7...c57
-Jiinxs- Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Er det en sesong 2??! Ja http://www.tv.com/shows/bates-motel/
Gjest Ciegus Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Ja http://www.tv.com/shows/bates-motel/ Finnes den hos noen streamingtjenester? Mener jeg så sesong 1 på Netflix.
Gjest Phoenix Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Litt koselig å se Charlie igjen, men synd at det ikke var noe Willy Wonka med! (Johnny Deep! ) Ok, men over til serien. Jeg begynte med å se noen episoder og ga opp. Ikke min type greie, dessverre, men det er det samme med the Walking Dead. Ser du etter streamingtjeneste så sjekke ut de forskjellige landene på Netflix. Jeg fant American Horror Story sesong tre på den britiske Netflix lenge før den kom ut på den amerikanske, og den norske. Endret 7. desember 2014 av Phoenix
Gjest Caroline91 Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Litt koselig å se Charlie igjen, men synd at det ikke var noe Willy Wonka med! (Johnny Deep! ) Ok, men over til serien. Jeg begynte med å se noen episoder og ga opp. Ikke min type greie, dessverre, men det er det samme med the Walking Dead. Ser du etter streamingtjeneste så sjekke ut de forskjellige landene på Netflix. Jeg fant American Horror Story sesong tre på den britiske Netflix lenge før den kom ut på den amerikanske, og den norske. På den norske netflix er det kun to sesonger med AHS.. Nettopp sett ferdig sesong 2 nå, så leter egentlig etter sesong 3. Men, nå tror jeg at jeg skal prøve meg på Bates Motel
Gjest Phoenix Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 På den norske netflix er det kun to sesonger med AHS.. Nettopp sett ferdig sesong 2 nå, så leter egentlig etter sesong 3. Men, nå tror jeg at jeg skal prøve meg på Bates Motel Slutt og let. Den ligger på den britiske!
Gjest Caroline91 Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Slutt og let. Den ligger på den britiske! Takk :D
Gjest Caroline91 Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Tusen takk for alle svar! Jeg skal forsøke meg på Bates Motel! Tror jeg kommer til å like den
Gjest Caroline91 Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Har begynt å se på Bates Motel nå! Liker det veldig godt foreløpig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå