AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Del Skrevet 6. desember 2014 Haha, rar emnetittel. Problemet er at jeg har et hår som krever mange produkter for at krøllene, eller andre frisyrer, skal holde. Jeg dusjer alltid om morgenen, men hvis jeg skal ordne meg senere på dagen ender jeg alltid opp med å dusje igjen, fordi de fleste produktene skal brukes i fuktig hår. Feks mousse, styling gel, varmebeskyttende produkter ++. Kan jeg ta de i håret på morgenen når håret er vått? Altså vil de fremdeles virke lenge etter, når jeg føner/krøller/retter/fikser håret? Anonymous poster hash: 050b5...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 6. desember 2014 #2 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg har hørt at det er best når man skal krølle håret at man ikke har vasket håret sammen dag. Varmebeskyttende produkter kan du jo ha i når håret er vått og det sitter fortsatt i dagen etter f.eks slik at du kan bruke rettetang da. Det er i alle fall slik jeg forstår det Jeg bruker varmebeskyttende krem fra Kerastase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trillion Skrevet 6. desember 2014 #3 Del Skrevet 6. desember 2014 Krøller holder dårligere på nyvasket hår. De sitter best når håret ikke har blitt vasket på en hel dag, men bruker du nok produkter vil det holde seg. Varmebeskyttende produkter vil holde seg i håret en hel dag, men jeg innbiller meg at de funker best når jeg faktisk tar det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg har hørt at det er best når man skal krølle håret at man ikke har vasket håret sammen dag. Varmebeskyttende produkter kan du jo ha i når håret er vått og det sitter fortsatt i dagen etter f.eks slik at du kan bruke rettetang da. Det er i alle fall slik jeg forstår det Jeg bruker varmebeskyttende krem fra Kerastase Krøller holder dårligere på nyvasket hår. De sitter best når håret ikke har blitt vasket på en hel dag, men bruker du nok produkter vil det holde seg. Varmebeskyttende produkter vil holde seg i håret en hel dag, men jeg innbiller meg at de funker best når jeg faktisk tar det på Testet ut å krølle håret i går, uten å vaske det med shampoo og balsam. Krøllet håret i femtiden, da jeg fikk besøk i sjutiden var krøllene ute. Selv etter uante mengder hårspray. Faen så kjipt å ha rett, glatt går! Anonymous poster hash: 050b5...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Del Skrevet 11. desember 2014 Testet ut å krølle håret i går, uten å vaske det med shampoo og balsam. Krøllet håret i femtiden, da jeg fikk besøk i sjutiden var krøllene ute. Selv etter uante mengder hårspray. Faen så kjipt å ha rett, glatt går! Anonymous poster hash: 050b5...664 Vet hvordan du har det, mine forsvinner etter 1 time. Tror man bare må prøve masse forskjellige sprayer og ikke gi opp jakten .. Anonymous poster hash: b5627...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 11. desember 2014 #6 Del Skrevet 11. desember 2014 Testet ut å krølle håret i går, uten å vaske det med shampoo og balsam. Krøllet håret i femtiden, da jeg fikk besøk i sjutiden var krøllene ute. Selv etter uante mengder hårspray. Faen så kjipt å ha rett, glatt går! Anonymous poster hash: 050b5...664 Vi kan godt bytte hår. Når jeg er ute av dusjen tar det 1-2 timer å føhne og glatte håret fordi jeg har utrolig tykt hår og veldig mye krøller. Hadde vært veldig greit å slippe alt det styret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Del Skrevet 15. desember 2014 Vet hvordan du har det, mine forsvinner etter 1 time. Tror man bare må prøve masse forskjellige sprayer og ikke gi opp jakten .. Anonymous poster hash: b5627...bab Du har heller ikke funnet noen mirakelkur? Har nettopp kjøpt meg en ny spray som jeg skal teste ut:) Vi kan godt bytte hår. Når jeg er ute av dusjen tar det 1-2 timer å føhne og glatte håret fordi jeg har utrolig tykt hår og veldig mye krøller. Hadde vært veldig greit å slippe alt det styret.. Hehe, gresset er vel alltid grønnere på den andre siden! Hadde vært ålreit å kunne bytte innimellom:) Anonymous poster hash: 050b5...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå