Gå til innhold

Hvor kjøper dere undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

H&M eller mer fancy?

Anonymous poster hash: 406c4...110
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petit Bateau. Slettes ikke fancy, men de fører min størrelse og det er godt nok.

Skrevet

Petit Bateau. Slettes ikke fancy, men de fører min størrelse og det er godt nok.

Hvilken størrelse bruker du? Har ikke H&M eller Victorias secret din str? Hoftemål?

Skrevet

Lindex og HM. Så nei, ikke særlig fancy :P

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

H&M har aldri vært noe alternativ.

Den gang de kunne vært akutelle hadde de ikke min størrelse, og det hadde heller ikke i noen av de andre billigkjedene.

Så svaret blir dermed 'mer fancy'.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Hvilken størrelse bruker du? Har ikke H&M eller Victorias secret din str? Hoftemål?

De har nok min størrelse i truser, BH-er derimot... Uansett så er jeg ikke særlig begeistret over utvalget til verken H&M eller Victorias Secret... Da foretrekker jeg helt enkel bomull fra Petit Bateau ;)

Skrevet

Kjøper som oftest på change. Har ikke noe i mot undertøyet på hm, men de har aldri BHer i 65

Anonymous poster hash: ebe03...819

Skrevet (endret)

Skulle gjerne hatt kun eid fancy, men for meg blir det en blanding av fancy og billigere alternativ som f.eks Lindex og H&M.

Endret av ongoing
Gjest Trappetroll
Skrevet

Ender som oftest opp på netty eller change. Er så vanskelig å finne 65 C/D av en eller annen grunn. Og jeg er ikke unormalt tynn, eller har stoooore pupper. Så er det mange med feil størrelse?

Skrevet

Cubus :) Sliter med å finne gode bher i str 65C Andre plasser.

Anonymous poster hash: b7307...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...