Gå til innhold

Burberry sko fra eBay

Anbefalte innlegg

Gjest paramount
Skrevet (endret)

Tror jeg har gjort årets bomkjøp...Selger har 100% rating, men etterat jeg mottok skoene har jeg saumfart nettet og finner ikke denne modellen noe sted. Jeg mistenker at de er fake....Handler du sko fra eBay ...eller har du opplevd noe av det samme og trodd det var ekte? Link til eBay annonsen... http://www.ebay.com/itm/171545070383?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

post-85451-0-90185200-1417862570_thumb.j

Endret av paramount
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Link til eBay-annonsen?

Endret av Sails
Skrevet

Vel, det er ingenting som øyeblikkelig gjør at det slår meg som falsk vare. At du ikke finner varen på internett kan være et lite faresignal, men det er også fullt mulig at skoene er fra en relativt gammel sesong og derfor ikke lenger mulig å finne så mye bilder av. Er det falsk merkevare vil du nok merke deg det etter hvert som skoene faller sammen.

Gjest paramount
Skrevet

Vel, det er ingenting som øyeblikkelig gjør at det slår meg som falsk vare. At du ikke finner varen på internett kan være et lite faresignal, men det er også fullt mulig at skoene er fra en relativt gammel sesong og derfor ikke lenger mulig å finne så mye bilder av. Er det falsk merkevare vil du nok merke deg det etter hvert som skoene faller sammen.

Selger påstår at han fant bilder av skoene for noen få mnd siden...da burde jeg funnet de samme bildene! Og Burberry har ikke denne modellen på sin offisielle side, ei heller har jeg noengang sett *dockside* modell fra Burberry...Sålen nedi skoen skal være av skinn.....men den er plast...så alt tyder på fakevare. Selger påstår også at han har fått skoene verifisert av fagfolk...Hvorfor da ikke tilby det skriftlig når jeg tar kontakt og forklarer hvorfor jeg mener skoene er fake?

Skrevet

Vel, da høres det ut som om at det er en falsk vare. Alternativet ditt nå er å krangle med selgeren for å få pengene tilbake, eller ta kontakt med PayPal/utestederen av kredittkortet ditt og høre om de kan reversere transaksjonen. Det er kjipt, og fort gjort å gå i den fellen. Det er alltid litt sketchy å handle på eBay, spesielt hvis selgeren har få tilbakemeldinger og ingen ordentlige beviser på at varen er ekte.

Gjest paramount
Skrevet

Vel, da høres det ut som om at det er en falsk vare. Alternativet ditt nå er å krangle med selgeren for å få pengene tilbake, eller ta kontakt med PayPal/utestederen av kredittkortet ditt og høre om de kan reversere transaksjonen. Det er kjipt, og fort gjort å gå i den fellen. Det er alltid litt sketchy å handle på eBay, spesielt hvis selgeren har få tilbakemeldinger og ingen ordentlige beviser på at varen er ekte.

Jeg har allerede rapportert ham til eBay og varen returneres med sporing selvsagt....Han har sagt at jeg får pengene tilbake...blir spennende å se om han holder det han lover :)

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har gjort årets bomkjøp...Selger har 100% rating, men etterat jeg mottok skoene har jeg saumfart nettet og finner ikke denne modellen noe sted. Jeg mistenker at de er fake....Handler du sko fra eBay ...eller har du opplevd noe av det samme og trodd det var ekte? Link til eBay annonsen... http://www.ebay.com/itm/171545070383?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Hvorfor sjekket du ikke før du kjøpte dem?

Anonymous poster hash: 021cd...c90

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Hvorfor sjekket du ikke før du kjøpte dem?

Anonymous poster hash: 021cd...c90

Ene og alene fordi som jeg skrev...selger har 100% rating.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...