Pippi25 Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Hei hei Jeg er veldig usikker her nå! Jeg tok en test på onsdag, og den var den en strek på, litt svak men synlig til å med samboer så den! Så kom pusselig mensen på kvelden! Jeg fortsatte å teste og det kommer en strek - ikke verdens sterkeste men streken er der! Men jeg har mensen - hva betyr dette? Kan jeg være gravid selv om jeg har mensen?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Man kan fint ha blødninger selv om man er gravid. Vent til blødningen er over og test på nytt om 2 uker Anonymous poster hash: e27cf...348
grrwaffmjau Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg hadde mensen når jeg var gravid, men hadde ikke like mye blødninger som vanlig. Men jeg fikk opp en slik strek når jeg tok test. Veldig svak, men utvilsomt der, og jeg var 6 uker på vei, så tror du bør dra til legen for en ordentlig titt:)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Det kan være vanlig. Det kan også hende at du har vært gravid men fått spontanabort tidlig, da blir testen fortsatt positiv en stund til alt er ute. Lykke til! Anonymous poster hash: 57ac9...033
Pippi25 Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2014 Men ville denne vært positiv to dager etter jeg slutta med mens? Og de andre blir bare sterkere og sterkere!!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Denne hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 6c4e1...3b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå