Gå til innhold

Fit og slank eller rynker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ned 10 kilo og fra å være chubby har jeg nå en definert kropp. Trener mye styrke og elsker det. Jeg liker å kjenne at jeg blir strammere og at jeg har fått synlige muskler. Men med vekttapet så har også ansiktet mistet en del vekt. Noe som har resultert i rynker i ansiktet. Jeg er voksen, så rynker kommer uansett om jeg vil eller ei. Det ble bare så mye mer synlig pga vekttapet.

Fornuften sier at jeg bør gå opp i vekt, men jeg trives så mye mer med kroppen min nå. Jeg liker å se musklene mine og jeg er sjeleglad for min flate og markete mage og vet at vekta setter seg først på magen. Jeg er 163 cm og veier 52 kilo og har nok en ganske lav fettprosent, men fortsatt innenfor normalen. Er ca 40 år.

Anonymous poster hash: 5d2cf...1a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det å bli gammal.

Anonymous poster hash: a56c0...ca0

• Liker 2
Skrevet

Sånn er det å bli gammal.

Lurer på om du vil definere deg selv som gammel når du er 40 år jeg? :P

• Liker 4
Skrevet

Gå for rynkene du ;) . De kommer nok uansett. Skjønner hva du mener for jeg har merket det samme. Når man går ned i vekt så blir det gjerne litt for mye skinn hist og her... Men som sagt, rynkene dukker vel opp uansett, men en mer trent kropp gir helsemessige fordeler i tillegg til at du skriver du trives bedre med kroppen din nå.

• Liker 4
Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg har fått ned 10 kilo og fra å være chubby har jeg nå en definert kropp. Trener mye styrke og elsker det. Jeg liker å kjenne at jeg blir strammere og at jeg har fått synlige muskler. Men med vekttapet så har også ansiktet mistet en del vekt. Noe som har resultert i rynker i ansiktet. Jeg er voksen, så rynker kommer uansett om jeg vil eller ei. Det ble bare så mye mer synlig pga vekttapet.

Fornuften sier at jeg bør gå opp i vekt, men jeg trives så mye mer med kroppen min nå. Jeg liker å se musklene mine og jeg er sjeleglad for min flate og markete mage og vet at vekta setter seg først på magen. Jeg er 163 cm og veier 52 kilo og har nok en ganske lav fettprosent, men fortsatt innenfor normalen. Er ca 40 år.

Jeg er 1,64 og veier 60 kg, samboeren min sier jeg har en liten kropp :-). Du kan trygt gå opp 5 kg, det vil hjelpe, er ikke pent å være for tynn.

Skrevet

Hva med å ta en syrebehandling hos hudpleier? Gjør du det jevnlig vil du se god effekt.

Anonymous poster hash: b3676...cc8
Skrevet

God dag Jørgen.

Dessverre som endel andre norske jenter så har du ikke skjønt at jenter skal se feminine ut.

Anonymous poster hash: 2ef95...09a

• Liker 1
Skrevet

God dag Jørgen.

Dessverre som endel andre norske jenter så har du ikke skjønt at jenter skal se feminine ut.

Nå ser jeg ikke ut som en Instagram-dame som elsker å ta selfies i trusa for å vise frem magemuskler, tigh-gap og bikini-bridgen ;) Så markete muskler har jeg ikke. Men man ser at jeg trener.

Jeg føler meg helt klart bedre med en sterk kropp og jeg trener for å ta vare på kroppen min. Jeg skal tross alt leve med denne i minst 40 år til og da er det greit å ha en sunn og sterk kropp.

Kommer ikke til å slutte å trene for å få mer fett på kroppen, men skulle så gjerne sluppet å miste "bollekinnene" :P

Syrebehandling? Hmm det må jeg sjekke ut.

Skrevet

Lurer på om du vil definere deg selv som gammel når du er 40 år jeg? :P

Ja, dinosaur.

Skrevet

Ja, dinosaur.

Lykke til med å gi opp livet så tidlig ;)

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med å gi opp livet så tidlig ;)

Takk.

Skrevet

Ja, dinosaur.

Hjelper ikke å være ung når man er så korttenkt, selvgod, arrogant som deg. I tillegg har du sikkert noen "skavanker" du også. Stor nese, uren hud, lite/tynt hår, ølmage, litt for slapp kropp, eller hva enn det måtte være.

Anonymous poster hash: 550f1...bc4

• Liker 1
Skrevet

Etter hvert som man blir eldre, forsvinner ofte en del av underhudsfettet i ansiktet.

Fillers som Restylane vil nok hjelpe.

Anonymous poster hash: a828f...819

• Liker 2
Gjest HeiHade
Skrevet

God dag Jørgen.

Nei. Dessverre har ikke du skjønt at kvinner skal se ut akkurat slik de selv trives med å se ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1,64 og veier 60 kg, samboeren min sier jeg har en liten kropp :-). Du kan trygt gå opp 5 kg, det vil hjelpe, er ikke pent å være for tynn.

Jeg er 5 cm høyere enn deg og veier 8 kg mindre enn deg. Jeg er enda ikke for tynn, så spar meg.

Anonymous poster hash: 39bdc...45a

Skrevet

Jeg er 1,63 og kan ikke veie særlig under 70 kg, da er jeg rett og slett ikke pen.

Alt av skjelett kommer så frem da så det ser ut som jeg er underernært (jepp, fått høre det av andre). Så jeg kan faktisk ikke veie under 70 kg.

Mange som ikke tror på meg,til og med legen fikk sjokk da han veide meg. Aner ikke hva som gjør det egentlig..

Anonymous poster hash: 05f47...95c

Skrevet

Hjelper ikke å være ung når man er så korttenkt, selvgod, arrogant som deg. I tillegg har du sikkert noen "skavanker" du også. Stor nese, uren hud, lite/tynt hår, ølmage, litt for slapp kropp, eller hva enn det måtte være. Anonymous poster hash: 550f1...bc4

De fleste som har store neser eller lite/tynt hår kan ikke noe for det, mens resten er gjerne selvforskyldt.

Fascinerende at du trekker frem stor nese som en "skavank" - de som har en får sjelden problemer da de har flere nesehår som beskyttet mot bakterier og virus og pollen. Du fremstår selv som korttenkt.

Anonymous poster hash: 1e257...f1b

Skrevet

Når jeg veide 63 kilo så var jeg overvektig med en fettprosent på 35 % - så med 5 kilo mer har jeg reale håndtak og ryggvalker. Jeg er veldig spebygd. Nå veier jeg 53 kg og er 163 cm og har forsatt noen fettdepoer til tross for at jeg er ganske godt trent ;)

Blir restyalene gitt. Synes slikt er helt greit. Blir ikke seendes ut som en Hollywoodfrue uansett med den mengden jeg skal ha.

Skrevet

Asia is your friend. Foreslår du tar deg en kveld på nett å søker opp hva sør-øst asiaterne driver med. De elsker anti-aging. Vet at i hvert fall sør-koreanerne er veldig fan av "plump up" looken. At huden ikke bare er rynkefri og tynn, men at den ser ungdommelig og "fyldig" ut.

Skrevet

Asia is your friend. Foreslår du tar deg en kveld på nett å søker opp hva sør-øst asiaterne driver med. De elsker anti-aging. Vet at i hvert fall sør-koreanerne er veldig fan av "plump up" looken. At huden ikke bare er rynkefri og tynn, men at den ser ungdommelig og "fyldig" ut.

:P det får da være måte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...