Gå til innhold

Armbånd til mobil når man trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er ekstra klønete eller gjør jeg det feil? Fikk et sånt fint armbånd til mobilen. Sånn som sitter rundt overarmen. Tok denne på meg igår på trening men det ga jeg bare opp. Den skled og vrei seg og ledningen var i veien :P

Hvordan får dere denne til å sitte og hva gjør dere med ledningen?

Jeg hadde så klart på meg en langermet topp i glatt stoff, så det kan jo ha vært problemet. Men fant det helt håpløst å ta markløft med ledningshelvete som var i veien.

Anonymous poster hash: 64dde...be8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det rett og slett var overdelen som var problemet. Jeg har ikke sånn selv, men alle jeg har sett med sånn "armbånd" har det rett på bar hud, hvertfall

Skrevet

Få ledningen på innsiden av det armbåndet, og snu den (telefon) opp ned. Funka på meg hvartfall 😉 hvis du skjønte hva jeg mente nå da? 😁 Lykke til ☺️

Skrevet

Ha den på innsiden av genseren?

Skrevet

jeg har gitt opp de armbåndene for lenge siden. selv om det sikekrt ikke er bra for telefonen så stapper jeg den bare ned i siden på trenings bh'en :fnise: skulle hatt noe lommer på klærne mine, hvorfor tenker ikek produsentene på det? den lomma som er bak tightsen er jo bitteliten!

Anonymous poster hash: 4ab2c...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...