AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Hei. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om mobilen min er overvåket? Har ikke opplevd noe "liv" på den, annet at den lyser opp av og til. Samt blir oppringt av et skjult nummer etter at sletter telefonen helt. Jeg er ikke en paranoid kriminell :-D Jeg tror det er x kona som er i overkant sjalu, har funnet henne i huset etter det blei slutt på jakt etter spor av den nye dama mi. Som jeg forøvrig ikke engang vet om eller har sett. Anonymous poster hash: a8ac0...076
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Iphone? Beklager seint svar, har en Z2 Sony Xperia Anonymous poster hash: a8ac0...076
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Skal noen "hacke" en mobil så må de fysisk inn på den og legge inn spyware. Har du fabrikkresatt den så er du trygg Anonymous poster hash: db0e6...480
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Skal noen "hacke" en mobil så må de fysisk inn på den og legge inn spyware. Har du fabrikkresatt den så er du tryggAnonymous poster hash: db0e6...480 Å dette er du sikker på fordi? Anonymous poster hash: a8ac0...076
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Å dette er du sikker på fordi? Anonymous poster hash: a8ac0...076 Googlet litt nå, satan og dyrt det er og overvåke folk. Så at man må ha fysisk tilgang til mobilen enten via blåtann eller trykke på en link (spyshop) kan snakke med en bekjent som jobber i politiet. :-)Anonymous poster hash: a8ac0...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå