AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Trodde I.d bare minerals skulle være god mot huden, men virker som huden min reagerer på den. Har ikke noe spesielt sensitiv hud, men fet/kombinert. Noen andre som har merket det? Begynner ofte å svi når jeg har den på, spesielt når jeg er på trening og bli svett. Har i.d noen andre alternativer til oss som reagerer på denne? Har nå mineralpudderet i matte (har også prøvd den som ikke er matte, men tror jeg reagerte på den også). Er veldig fornøyd med den ellers (dekkevnen osv). Anonymous poster hash: bea43...0e6 1
Gjest crazycatlady Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Den originale lnneholder bismuth, noe mange reagerer på. Men den matte inneholder ikke det. Jeg har også blitt litt sår og sviende i huden av den matte varianten, men aner ikke hvorfor. Jeg har fuktfattig kombinasjonshud, men reagerer sjelden på produkter. Bruker tikei nå og er veldig fornøyd. Dekker like bra som id, svir ikke og legger seg penere på huden. Utrolig billig er den også. Og dyrevennlig, men det er id også. Endret 6. desember 2014 av crazycatlady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå