Smilla78 Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Jeg bestilte 2 mascaraer fra clinique på SN for noen uker siden og de var dårlige! Lash doubling mascara burde heller hete lash minimizing mascara for den ga ikke volum i det hele tatt, den klistret vippene sammen og de så korte ut. Den andre var lash curling og den var litt bedre men tørket fort ut. Brukte den under hypnose med godt resultat men kaqn ikke bruke den alene for da ser vippene tynne ut. Nei ysl og hypnose er best! Clinique er bra på det meste men mascaraene dems er elendige.
Illyria Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har enda ikke funnet et eneste produkt fra Clinique som har vært bra, og jeg har prøvd MYE.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har enda ikke funnet et eneste produkt fra Clinique som har vært bra, og jeg har prøvd MYE. SOS deep cleansing mask er råbra! Og de har en dekkrem mot kviser, samt en anti-spot gele som også fungerer veldig bra. Sminke fra clinique er derimot ingenting å skryte av. Men har hørt at den skal være bra for allergikere.
Hilde Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Jeg er allergisk og har hypersensitiv hud, og ingenting er verre for huden min enn clinique.. Trodde at produktene skulle passe for meg, men dengang ei. Nå bruker jeg stort sett bare apotekprodukter, med innslag av dermatologica.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har enda ikke funnet et eneste produkt fra Clinique som har vært bra' date=' og jeg har prøvd MYE.[/quote'] Jeg synes Clinique har kjempemye bra, spesielt ansiktsmasker og foundation. Og pudder. Takket være ansiktsvann fra Clinique så har jeg blitt kvitt store porer også Jeg får småkviser av de fleste andre merker, men ikke av Clinique. Dermalogica og Clinique er vinnerlaget mitt. Men alle merker har noe bra og noe dårlig. Mascara fra YSL og kajal fra Dior er noe av det dårligste jeg har kjøpt. Var ikke spesielt fornøyd med foundation med Kanebo heller, men det var nok fordi den var for dekkende..så ut som jeg hadde sparklet meg selv.
Orthia Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Jeg elsker den myke, litt gjennomskinnelige konsistensen på endel Clinique leppestifter...
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Jeg liker leppestiftene, lipglossene og pudderet fra Clinique.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Ja, glemte pudderet! Bruker stay matte presset pudder, og når det er brukt opp tenkte jeg å prøve det som heter et eller annet med "pure" eller "purness", som er tilpasset kombinasjonshud.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Jeg liker det som heter Superpowder. Jeg har tørr hud. Ellers er kajalene bra, og øyenbrynsblyantene.
Dru Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har enda ikke funnet et eneste produkt fra Clinique som har vært bra' date=' og jeg har prøvd MYE.[/quote'] Jeg klarer meg overhodet ikke uten concealeren til Clinique. Det er den eneste jeg har funnet som passer min hudfarge, holder lenge, jevnes godt ut og ikke koster skjorta. Alt annet fra Clinique liker jeg ikke. Men Estée Lauder MagnaScopic mascara bør alle holde seg unna. Dyr og dårlig...
Gjest Coral Skrevet 27. juli 2004 #11 Skrevet 27. juli 2004 kajalene er bra. Har ellers en gloss fra clinique til leppene som sitter bra og holder lenge
Smilla78 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 27. juli 2004 Helt enig! Det er den dårligste mascaraen jeg noen gang har prøvd! Trodde den skulle være såååååååå bra men den var helt jævlig! Gikk i søpla med en gang. Clinique sine lipglosser er supre ja, har 4 stk i fine lyse rosatoner. Anti blemish serien ewr oxo bra. Men mascaraene er elendige.
Gjest Coral Skrevet 27. juli 2004 #13 Skrevet 27. juli 2004 Glemte concealeren deres, den som heter noe med air brush (lysreflekterende) er jeg veldig fornøyd med også! Har ikke prøvd maskaraene deres, men tror ikke jeg skal gjøre det heller etter å ha lest her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå