AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 I går kveld var jeg kald og la meg i pysjamas. Kan dette ha påvirket tempen? Hadde tempdropp natt til torsdag, nesten positiv el test på torsdag formiddag, ingen tempøkning natt til i går, negativ el test i går og tempøkning natt til i dag (0,5 grader). Det ser jo ut for at el har vært, så en tempøkning i dag ville jo bekrefte det, men jeg er usikker på om den er reell siden jeg sov med pysj!Anonymous poster hash: 4611a...942
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Hoppet er kanskje ikke helt reelt, men det er nok et hopp allikevel følte du deg veldig varm i pysjamasen når du våkna? Det vil jo helt klart spille en rolle:)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg følte meg ikke nevneverdig varm, nei Nei, temper på morgen !Anonymous poster hash: 4611a...942
Linde Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg trooor ikke pysj skal ha noe å si altså, med mindre den var uvanlig tykk og varm kanskje? I alle fall kan jeg ikke tenke meg at basaltemperaturen skal øke med så mye grunnet pysj
miore Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Det kan ha noe å si om du skifter sovemiljø - og uten pysj til med pysj er jo en endring - men 0.5 grader er jo et ganske stort hopp, så det er jo meget mulig det er EL og ikke pysjen som har ført til hoppet. Dessverre umulig å si, men man kan jo alltids synse litt Hvis du sover uten pysj natt til i morgen, finner du jo fort ut om hoppet var reelt!
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Når jeg startet å tempe, leste jeg meg litt opp. Endring av soveklima, som Linde sier, kan ha betydelig innvirkning på tempen. Det kan være ved åpent vindu på natta, sove på hotell, ha på ullsokker, pysj, aircondition osv men 0,5 er så mye, at det sannsynligvis har steget
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Når jeg startet å tempe, leste jeg meg litt opp. Endring av soveklima, som Linde sier, kan ha betydelig innvirkning på tempen. Det kan være ved åpent vindu på natta, sove på hotell, ha på ullsokker, pysj, aircondition osv men 0,5 er så mye, at det sannsynligvis har steget Ja, altså... Nesten positiv el test på torsdag, og temp stigning i dag høres jo ikke urimelig med tanke på el....? Stigning kommer jo 1-2 døgn etter el, så dersom el var etter test på torsdag stemmer jo dette bra. Men jeg ble så usikker da jeg tenkte på den pysjen Får se i morgen da Og ikke sove i pysj i natt! Anonymous poster hash: 4611a...942
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 (endret) . Endret 6. desember 2014 av Frøkenanonym
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Det høres sannsynlig ut spennende i morgen da ^^ bli gjerne med i tråden "for oss som tar tempen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå