AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg bruker sjeldent sminke, så kan noe forklare meg hva dette som var bak luke 6 var ? Jeg skjønner at den er for å lage eyeliner. Men jeg bruker å ta sånn blyant på våtkanten. Hva er den svampen da på andre enden til ?Anonymous poster hash: 14dc7...28f
Purple Basil Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Jeg bruker sjeldent sminke, så kan noe forklare meg hva dette som var bak luke 6 var ? Jeg skjønner at den er for å lage eyeliner. Men jeg bruker å ta sånn blyant på våtkanten. Hva er den svampen da på andre enden til ?Anonymous poster hash: 14dc7...28f Jeg er ikke sikker, men jeg tror at den skal brukes til å sote øynene. Ville heller hatt en maskara i luken i dag
Gjest Lille-pus Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har ikke kaldender fra Bodyshop, men er gaven en slik blyant med diffuser i den andre enden av blyanten?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har ikke kaldender fra Bodyshop, men er gaven en slik blyant med diffuser i den andre enden av blyanten? Ja en sånn var det. Anonymous poster hash: 14dc7...28f
MissAlba Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Ja en sånn var det.Anonymous poster hash: 14dc7...28f Svampen er til å sote ut lineren
Gjest Lille-pus Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Svampen er til å sote ut lineren
MarianneE Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Et spørsmål til dere som har denne kalenderen: Hva er det i den, og er den verd pengene?
Purple Basil Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Et spørsmål til dere som har denne kalenderen: Hva er det i den, og er den verd pengene? Nå kjøpte jeg min for 500,- men jeg synes ikke den er verdt de 1200,- den koster her i Norge. Man får ikke med noen store ting i den. Det går mye i små body lotions og dusjsåper. Man får også med 3 små håndsåper, 2 bittesmå ansiktskremer ++ Du kan jo gå i butikken og lese bakpå en kalender, det står på den hva man får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå