smofie Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Klarer dere ikke å holde tellinga,eller er det heller en mangelvare? Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært gift et 13 mnd, er 22 og 25.Merker at det har blitt mindre ,men ligger kanskje 10 kyss om dagen.Dere?
minniepus Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Teller ikke, men det varierer nok fra dag til dag. I går, når vi så film, ble det en del. Alltid 3; om morgenen når han går på jobb, om ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb, om kvelden når vi legger oss.
Siam Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Vi nusser masse! Så ofte vi kan, men tungekyssene begrenser stort sett til vi har sex. Og vi har vært sammen i to år.
Gjest Odense Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Akkurat nå er det ikke så hett..har en litt sånn kjedelig periode..kysset en del på lørdag når vi var på byen, men har vell kansje kysset to ganger siden da...Hmm..hørest ikke så bra ut..
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Vi teller ikke, det hadde vært vanskelig for vi kysser hele tiden. Har faste kyss som før vi går på jobb (eller på andre måter går fra hverandre), når vi kommer hjem og før vi legger oss. Og ellers masse utover dagen, alle slags kyss både "nusser" og tungekyss og alt innimellom. Vi har vært sammen 5 år.
Fakse Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Har ikke telling, vi kysser hele tida. Bare vi har vært i forskjellig rom i ti munutter og møtes igjen, eller kommer forbi hverandre i trappa, eller det er reklamepause på tv. Og selvfølgelig når det ene skal ut eller vi møtes igjen når den ene har vært ute. Når vi våkner om morran (han vekker meg alltid med et kyss) og før vi legger oss om kvelden. Herlig er det
Gjest baby-E Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 har ikke tellinga jeg. Vi går vel å småkysser sånn hele tiden... har vært sammen i fire år..
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Det blir mange kyss i løpet av en dag, men vi har mange "faste" - dvs kyss når vi våkner, kyss før vi reiser på jobb, kyss når vi treffes etter jobb, kyss før vi slukker lyset om kvelden...og mange innimellom. Men tungekyss, det er ikke til hverdags! K
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 vi har vert sammen i 3 år (samboere i et år) øh..kyss er en mangelvare..1-3 pr dag? skulle ønske sambo var litt mer koseperson! det er vel som oftest jeg som spør etter kyss.. :veldigsur:
Chiquita Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Det blir mange kyss i løpet av en dag, men vi har mange "faste" - dvs kyss når vi våkner, kyss før vi reiser på jobb, kyss når vi treffes etter jobb, kyss før vi slukker lyset om kvelden...og mange innimellom. Men tungekyss, det er ikke til hverdags! K Signerer denne, siden det er akkurat sånn i Bananheimen også... (umulig å telle) *ønsker meg flere tungekyss* Vi har vært sammen i litt over 6 år
Champinell Skrevet 26. juli 2004 #12 Skrevet 26. juli 2004 I snitt kysser vi vel 5-10 ganger pr. dag. Har vært sammen i 1 år.
Gjest Dolphina Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Har ikke tellinga! De vanlige, møtes, skilles og natta + masse til! Har vært sammen i 3 år.
nat26 Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Har ikke tellinga!Vi kysser ganske ofte,så er det de faste på morgenen når jeg kommer hjem etter jobben,når vi legger oss.Har vært sammen i 8 mnd
Saga Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Vi har vært ilag i snart 3 mnd'er og vi kysser hele tiden. Når vi står opp, en av oss går på jobb, kommer tilbake, lunsj, når vi tar farvel, møtes, rett før leggetid, reklamepause, når vi skal takke for noe, når vi spiser, ser tv, vasker, krangler og når vi blir venner igjen.
*Lene* Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Vi har vært sammen i 2 år, og vært gift i 2 mnd! Her er vår kysseliste: Morgen, ettermiddag og MASSE om kvelden! Tunge kun når vi koser oss extra
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #17 Skrevet 27. juli 2004 Har ikke nøyaktig oversikt, men MANGE ganger hver dag. Fast før jeg går på jobb, når vi møtes hjemme igjen og før vi sovner, men mange ganger innimellom der. Alt fra små nusser til deilige tungekyss. Vi har vært sammen i 6 1/2 år.
enhna Skrevet 27. juli 2004 #18 Skrevet 27. juli 2004 Mister tellinga allerde før jeg får stått opp Vi har ikke vært sammen lenger enn 3 mnd. og ser hverandre ikke så ofte, går mellom 3-6 uker mellom hver gang. Så da blir det en god del når vi først møtes
H0ney Skrevet 27. juli 2004 #19 Skrevet 27. juli 2004 Vi har vært sammen i et halvt år, bor ikke sammen men kysser hverandre hver gang vi møtes. Det blir som regel lange kyss, og veldig mange da vi ikke har mulighet til å gjøre det så ofte. Vi begynner å småkysse og ender opp med tungekyss hver gang jeg møter han, og det er kjempegodt.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. juli 2004 #20 Skrevet 27. juli 2004 Vi har vært sammen i litt over 3 år. Småkysser masse,morgen,etter jobb og når vi legger oss + mange ganger i løpet av dagen. Tungekysse gjør vi ikke like ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå