Gjest Nybegynner Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er triksene for å bli befruktet så fort som mulig. Finnes det små triks overhodet. Som f.eks, når vi har hatt sex pleier jeg jo å gå å tisse med en gang, og da renner jo alt ut av meg med en gang. Skal man kanskje la det bli liggenede inne i meg?Og er det noen stillinger, både før og etter som kan hjelpe??Er det andre tips?? Skal ha eggløsning til helgen, kan jeg bli gravid hvis vi har sex idag? Håper på svar, da jeg så gjerne vil få dette til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er triksene for å bli befruktet så fort som mulig. Finnes det små triks overhodet. Som f.eks, når vi har hatt sex pleier jeg jo å gå å tisse med en gang, og da renner jo alt ut av meg med en gang. Skal man kanskje la det bli liggenede inne i meg?Og er det noen stillinger, både før og etter som kan hjelpe??Er det andre tips?? Skal ha eggløsning til helgen, kan jeg bli gravid hvis vi har sex idag? Håper på svar, da jeg så gjerne vil få dette til! Det skal visstnok hjelpe at du får orgasme omtrent samtidig som mannen, da pumper du greiene innover. Det hjelper visstnok å ligge med føttene i været en stund etterpå, sånn at tingene renner lenger inn i deg- ihvertfall renner det ikke ut. Sæden overlever i opptil 2 døgn men du KAN bli gravid om dere har sex idag også. Ellers er det vel bare å stå på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 27. juli 2004 #3 Del Skrevet 27. juli 2004 Dersom du skulle finne svare på dette umulige spørsmålet venligst post det er så fort som overhode mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 28. juli 2004 #4 Del Skrevet 28. juli 2004 Syns det var ett bra spørsmål jeg!Peluche kom jo med fine råd!! Jeg kunne også trenge noen flere råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juli 2004 #5 Del Skrevet 28. juli 2004 Et tips er å være så frisk som mulig; spis riktig, sov nok, ikke vær stresset, tren nok, osv, osv! Rett og slett være en så god rugekasse som mulig. Sjekk f.eks HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. juli 2004 #6 Del Skrevet 28. juli 2004 Der var det mye nyttig gitt:)Tar en tur på apoteket og kjøpe meg folat.Noen som vet hva det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 28. juli 2004 #7 Del Skrevet 28. juli 2004 Kjøpte i går. Betalte 71.- for 100 tabletter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. juli 2004 #8 Del Skrevet 28. juli 2004 Takk,kjøper dem i dag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion75 Skrevet 28. juli 2004 #9 Del Skrevet 28. juli 2004 Trikset fra "gamle damene" her på jobben er å droppe misjonærstillingen å snu rompa til... Vet flere som prøvde ideen ut, og det virka! Kan jo være tilfeldig da men...hvorfor ikke prøve 8) Har også lest det på en av nettesidene her...husker selvsagt ikke hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juli 2004 #10 Del Skrevet 28. juli 2004 Den var ny for meg (ikke stillingen, da... ), men må selvsagt prøves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå