Gå til innhold

Noen som har vært så gal før at du har "løpt" for en mann som bare vil ha sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Jeg tror daten min kun ønsker sex. Han oppfører seg deretter. Men han tenner meg så sinnsykt. Han har et langt bedre utseende, enn de mennene som virker seriøst interessert ut i meg, og når han vil møte meg og ha sex, så kommer meg ;). Egentlig galskap! Men samtidig så synes jeg at det er bedre med litt sex med en som jeg er tiltrukket av, enn å date en som jeg ikke er tiltrukket av. Noen som kjenner seg igjen? Eller har vært der?

Anonymous poster hash: 48a9c...ed0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men den oppførselen lærer opp menn til at det er greit å være en slik "kun sex-fyr", så jeg gidder ikke lenger.

Har litt selvtillit og går for forhold istedet.

Anonymous poster hash: 44b97...b01
  • Liker 5
Skrevet

Vært der mange ganger og jeg har sagt nei hver gang. Gidder ikke sånt.

Skrevet

Oh yes!

Det verste er at han objektivt sett ikke er veldig kjekk. Det er derimot noe med han jeg finner veldig attraktivt og han har den største pikken jeg vet om. så spør han så kommer jeg.

Anonymous poster hash: e28b1...e1c
  • Liker 1
Skrevet

Kjør på da...

Anonymous poster hash: 18553...247
Skrevet

Det er jo da du skal stå imot, siden du vil ha forhold.

Anonymous poster hash: d5951...1da
Skrevet

Jeg er der nå!

Anonymous poster hash: f44e5...709
  • Liker 1
Skrevet

Jentenes versjon av gutter i friendzone :)

Anonymous poster hash: cff81...d03
Gjest Anastasia
Skrevet

For min del er ikke kjekk bare utseendet. Det går også på holdninger, verdier og respekt for meg/andre. Kanskje fordi jeg har bikka 30? Da jeg var yngre gikk jeg mer for utseendet men det førte ikke til noe godt, bare så det er sagt. Er ikke bare antall orgasmer som er viktig ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er der nå!

Anonymous poster hash: f44e5...709

Jeg er der også. Jeg vil ha forhold, men den mannen som jeg virkelig er tiltrukket av, og ønsker meg er den mannen jeg løper etter for å bare få en bit av ;) Jeg tror at han kun er interessert i sex, men det værste av alt er at jeg er bare glad hver gang jeg får en bit av han ;). De mennene som er seriøse og ønsker forhold med meg, er jeg ikke interessert i. Og for meg føles det derfor bedre å ha sex med en jeg er tiltrukket av, enn å være helt alene, eller å ha sex med en som jeg er seriøs og som jeg ikke føler noe som helst tiltrekning til ;)

Anonymous poster hash: 763b1...579

• Liker 1
Skrevet

For min del er ikke kjekk bare utseendet. Det går også på holdninger, verdier og respekt for meg/andre. Kanskje fordi jeg har bikka 30? Da jeg var yngre gikk jeg mer for utseendet men det førte ikke til noe godt, bare så det er sagt. Er ikke bare antall orgasmer som er viktig ;)

Det er mulig at jeg levde for beskyttet i ungdommen og i tyveårene, for da jeg var så ung så hadde jeg fast forhold med en mann hele veien. Fikk ikke prøve meg ut i singellivet før jeg var 34.

Skrevet

Jeg er der også. Jeg vil ha forhold, men den mannen som jeg virkelig er tiltrukket av, og ønsker meg er den mannen jeg løper etter for å bare få en bit av ;) Jeg tror at han kun er interessert i sex, men det værste av alt er at jeg er bare glad hver gang jeg får en bit av han ;). De mennene som er seriøse og ønsker forhold med meg, er jeg ikke interessert i. Og for meg føles det derfor bedre å ha sex med en jeg er tiltrukket av, enn å være helt alene, eller å ha sex med en som jeg er seriøs og som jeg ikke føler noe som helst tiltrekning til ;)

Så bra at du endelig har forstått at han ikke vil være i et forhold med deg. :)

Anonymous poster hash: 25f7e...5c0

Skrevet

Så bra at du endelig har forstått at han ikke vil være i et forhold med deg. :)

Anonymous poster hash: 25f7e...5c0

Forstår og forstår.... Forstår ikke hvorfor, men jeg har forstått at han av en eller annen grunn ikke vil ha forhold med meg ja. ;)

Men jeg har funnet ut at jeg kan jo bruke han også ;)

Skrevet

Forstår og forstår.... Forstår ikke hvorfor, men jeg har forstått at han av en eller annen grunn ikke vil ha forhold med meg ja. ;)

Ja, da blir du sikkert lykkelig...

Skrevet

Han vil ikke ha et forhold med deg fordi han anser deg som under sin liga attraktivitetsmessig. (Noen) menn er sånn. De kan helt fint la seg tilfredsstille seksuelt av en hvilken som helst villig dame, selv om hun ikke er drømmedama, men når det gjelder forhold så tar de ikke til takke med noe dårligere enn sitt eget nivå. Du er ikke den dama han vil vise frem til venner, familie og kollegaer som "kjæresten min", du er ikke den dama han vil ha hus og barn med, du er bare en tilfeldig dame han ligger med.

Skjønner ikke at du gidder. Dette er et tapsprosjekt for deg. Det skal ikke mye til før du blir forelsket, og da sliter du fort med en hekt som det tar lang tid å komme seg ut av. Vi blir mer knyttet til det vi egentlig vet vi ikke kan få, dessverre. Plutselig har han møtt en dame som han blir kjempeforelsket i, og da dropper han deg uten problemer. Og i mellomtiden har du brukt masse tankeenergi på ham og klarer ikke legge merke til andre menn som faktisk er interessert i deg på ekte. Blir ikke det for dumt?

Anonymous poster hash: 1f6fd...22f

Skrevet

Han vil ikke ha et forhold med deg fordi han anser deg som under sin liga attraktivitetsmessig. (Noen) menn er sånn. De kan helt fint la seg tilfredsstille seksuelt av en hvilken som helst villig dame, selv om hun ikke er drømmedama, men når det gjelder forhold så tar de ikke til takke med noe dårligere enn sitt eget nivå. Du er ikke den dama han vil vise frem til venner, familie og kollegaer som "kjæresten min", du er ikke den dama han vil ha hus og barn med, du er bare en tilfeldig dame han ligger med.

Skjønner ikke at du gidder. Dette er et tapsprosjekt for deg. Det skal ikke mye til før du blir forelsket, og da sliter du fort med en hekt som det tar lang tid å komme seg ut av. Vi blir mer knyttet til det vi egentlig vet vi ikke kan få, dessverre. Plutselig har han møtt en dame som han blir kjempeforelsket i, og da dropper han deg uten problemer. Og i mellomtiden har du brukt masse tankeenergi på ham og klarer ikke legge merke til andre menn som faktisk er interessert i deg på ekte. Blir ikke det for dumt?

Anonymous poster hash: 1f6fd...22f

Jeg vet at det er for dumt.

Jeg vet ikke hva jeg er. Om det er utseende det går på eller andre ting er umulig å si. Men utifra det jeg hører er at jeg ser bra ut, men allikevel blir jeg behandlet slik.

Jeg vet ikke grunnen, men hadde vært interessant å visst hvorfor han er sånn ovenfor meg. Hva det er som gjør at jeg ikke er et forholdsemne. Er jo interessant å vite.

Skrevet

Jeg vet at det er for dumt.

Jeg vet ikke hva jeg er. Om det er utseende det går på eller andre ting er umulig å si. Men utifra det jeg hører er at jeg ser bra ut, men allikevel blir jeg behandlet slik.

Jeg vet ikke grunnen, men hadde vært interessant å visst hvorfor han er sånn ovenfor meg. Hva det er som gjør at jeg ikke er et forholdsemne. Er jo interessant å vite.

Jeg vet.

Fordi du lar ham holde på slik. Han har det så ufyselig enkelt han der, atte fysj... Du kommer ALDRI til å være i en posisjon der du bruker ham.

Anonymous poster hash: 9c154...603

Skrevet

Om du kun hadde vært interessert i sex med ham virker han jo perfekt. Men om du også ønsker et forhold tipper jeg du ender opp med å bli såret dessverre. Synes ikke at han oppfører seg dårlig jeg. Så lenge TS ikke har kommunisert at hun ikke ønsker kun sex tolker vel han det som at TS er fornøyd med ordningen.

Anonymous poster hash: 8c999...1d2
Skrevet

Forslag til hvordan jeg skal si at jeg vil ha forhold? Vet ikke verken når eller hvordan jeg skal si det. Men jeg tror at han ikke er interessert nok for ellers ville nok han ha sagt det vel. Derfor ser jeg på det som om det er kun sex han vil. Men jeg kan jo ta feil.

Skrevet (endret)

Noen som har vært der? Jeg tror daten min kun ønsker sex. Han oppfører seg deretter. Men han tenner meg så sinnsykt. Han har et langt bedre utseende, enn de mennene som virker seriøst interessert ut i meg, og når han vil møte meg og ha sex, så kommer meg ;). Egentlig galskap! Men samtidig så synes jeg at det er bedre med litt sex med en som jeg er tiltrukket av, enn å date en som jeg ikke er tiltrukket av. Noen som kjenner seg igjen? Eller har vært der?

Anonymous poster hash: 48a9c...ed0

Hva er egentlig problemet ;)?

Høres ut som fantastisk sex. Hvis du blir ikke er altfor skuffet av at det ikke blir noe mer, så er det vel bare å fortsette slik frem til du møter noen du føler deg like tiltrukket at som du har lyst til å date seriøst :)?

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...