*mangooando* Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Hei. I flere år har jeg hatt nyttårsforsett som "NÅ skal jeg klare å få frem packen til sommern". Men gang på gang mislykkes jeg. Jeg vet at for at magemusklene skal frem må magefettet forsvinne og alt det om å forbrenne mer enn jeg inntar og det gjør jeg til en viss grad og. Jeg trener også en del og spiser ganske sunn mat med grønnsaker og rent kjøtt, grove produkter osv. Jeg har relativt trent/muskuløs kropp, men den jævla magen.. Jeg trenger litt råd og inspo for hvordan jeg skal finne ut det med kostholdet eller hvordan man skal trene (har funnet ut at gerilja kardio funker okei), evt svar på hva jeg gjør feil? Pusher jeg meg ikke hardt nok på trening kanskje? Spiser jeg ikke riktig, iforhold til tider på dagen eller no sånn?(drikker sjeldent også) Tips og råd som fører til fett reduksjon. Setter pris på alle svar! :-)
Gjest Runforit Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Noen har rett og slett ikke genetikk eller evne til å få sixpack noen sinne uansett hva en gjør. Alle kan ikke få sixpack. Men om du slenger med et bilde så er det lettere å se om fettprosenten din er lav nok til at sixpacken burde synes. Endret 6. desember 2014 av Runforit 2
*mangooando* Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2014 Noen har rett og slett ikke genetikk eller evne til å få sixpack noen sinne uansett hva en gjør. Alle kan ikke få sixpack. Men om du slenger med et bilde så er det lettere å se om fettprosenten din er lav nok til at sixpacken burde synes. Jeg har en fettprosent på ca 21-22? Sier det noe? Altså bare for å forklare sånn jeg føler det, så ser jeg og kjenner at jeg har et lag med fett på magen, og at jeg kjenner "merkene" til musklene under.. HVis det sa deg noe
Anglofil Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Tråden er ryddet for potensielt helseskadelige råd. Se egne retningslinjer for Kostholds-rommet. Spørsmål rundt moderering tas direkte til moderator på pm eller på ris og ros. Yvonne (mod) Endret 9. desember 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Når jeg står forran speilet rett opp og ned, har jeg ingen synlige muskler. Om jeg puster inn litt og lener meg ørlite tilbake, så synes musklene. Jeg er 163/53 og har en normal fettprosent. Så det går stort sett ut på hvordan du poserer. Disse Instadamene vet alt om hvordan de skal posere og å bruke lys, for at musklene skal synes. Så du bør ikke henge deg opp i synlige magemuskler. Anonymous poster hash: cbcca...ca6
Gjest EspenAskeladd Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har en fettprosent på ca 21-22? Sier det noe? Altså bare for å forklare sånn jeg føler det, så ser jeg og kjenner at jeg har et lag med fett på magen, og at jeg kjenner "merkene" til musklene under.. HVis det sa deg noe Du skal ha ganske bra med muskler om det viser på 21-22% fett. Du må fort ned i under 15% fettprosent om du vil ha synlig six pack. Menn må ofte ned til 9-12%
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Du skal ha ganske bra med muskler om det viser på 21-22% fett. Du må fort ned i under 15% fettprosent om du vil ha synlig six pack. Menn må ofte ned til 9-12% 15 % er sykelig lite for en dame. Anonymous poster hash: cbcca...ca6
Gjest EspenAskeladd Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Det er temmelig lite ja, men så lenge det ikke er under 15% er det ikke sykelig. Man kan få sixpack på høyere fettprosent avhengig av hvor store musklene er, og genene, men 21-22% skal godt gjøres å ha six pack på
*mangooando* Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2014 Takk :-) Når jeg står forran speilet rett opp og ned, har jeg ingen synlige muskler. Om jeg puster inn litt og lener meg ørlite tilbake, så synes musklene. Jeg er 163/53 og har en normal fettprosent. Så det går stort sett ut på hvordan du poserer. Disse Instadamene vet alt om hvordan de skal posere og å bruke lys, for at musklene skal synes. Så du bør ikke henge deg opp i synlige magemuskler.Anonymous poster hash: cbcca...ca6
Gjest Hummels Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Hold deg til flat mage. For mye sixpack på damer er ikke særlig pent. Det blir alt for maskulint og for lite feminint.
*mangooando* Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2014 Det er temmelig lite ja, men så lenge det ikke er under 15% er det ikke sykelig. Man kan få sixpack på høyere fettprosent avhengig av hvor store musklene er, og genene, men 21-22% skal godt gjøres å ha six pack på Akkurat. Ved å "fokusere" på å bygge mage musklene kunne det vært mulig
*mangooando* Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2014 Hold deg til flat mage. For mye sixpack på damer er ikke særlig pent. Det blir alt for maskulint og for lite feminint. Er forsåvidt enig i det. Syns det er pent så lenge man akkurat ser mage rutene, og ikke bare "sidene" som jeg har. Så blir jeg så frustrert over at jeg ikke får det til. Ikke at det betyr så sykt mye, men har så "lyst" å få det til.. :-P
Gjest EspenAskeladd Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Akkurat. Ved å "fokusere" på å bygge mage musklene kunne det vært mulig Ja, om du vant i genlotteriet. Prøv å få ned til en 18-19% iallefall. Endret 9. desember 2014 av EspenAskeladd
Bumfy Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Satt på spissen har du to måter å få fram 6' pakken på. Du kan forbrenne fettet rundt som er et must for å få synligere. Eller/og du kan sette et oppsett for å øke selve volumet av musklene. Jeg trener med tunge vekter til magetrening og relative eksplosive reps. Dette for å øke volumet. Søk opp linker med six-pack og øvelser med vekt osv. Kjipt at med magen er noe av det vanskeligste å forbrenne. Det som mange ikke tar med er at du kan oftere trene hardt mage siden denne kroppsdel restituerer seg fortere. Husk også at sener trenger lenger tid å hvile hvis du har mye reps i øvelsene dine. Endret 9. desember 2014 av Bumfy
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Noen har rett og slett ikke genetikk eller evne til å få sixpack noen sinne uansett hva en gjør. Alle kan ikke få sixpack. Men om du slenger med et bilde så er det lettere å se om fettprosenten din er lav nok til at sixpacken burde synes. På den annen side så er det faktisk mange som kan få det, selv om en ikke er genetisk disponert for å få det enkelt. Da kommer det an på hvor mye en syntes det er verdt det, og hvor streng man er motivert for å være i matveien. Om man ønsker klar muskeldefinisjon, betyr kostholdet aller mest. Anonymous poster hash: b0c7f...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå