Gå til innhold

Føler jeg må sette menn på plass hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Etter jeg ble singel så har jeg fått en del hevendelser fra menn som ønsker å møte meg, dra på dates osv. Det jeg reagerer på er at flere av disse mennene prøver den letteste løsningen, eller tester meg på en måte for å se hvor lett jeg er å få.

F.eks så har jeg en bekjent fra en annen by (aldri møtt han før, kun pratet på nettet en liten periode) som virkelig ønsket at jeg skulle komme til han på besøk. Han sa at jeg selvfølgelig kunne sove over hos han, og at han kunne betale flybilletten. Altså? Hva..

Et annet eksempel er en annen kjekk fyr som driver å legger ut om alle han har holdt på med tidligere, og når jeg uttrykte at det var negativt tok han alt tilbake igjen og bagatelliserte dette.

Jeg føler at mange av disse mennene bare kaster seg over meg og tror de skal få meg på en måte.. som at jeg skal kaste alt jeg har i hendene og bare ´´jaa jeg vil på date med deg, og selvsagt skal jeg sove over hos deg!``. :sarkasme:

Så har jeg også bemerket meg at desto mer jeg avviser dem og setter dem på plass, desto ´´snillere og ordentlige`` blir dem.

Vanlig oppførsel?

Anonymous poster hash: abfde...373
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, viktig å sette grenser. De er som barn.

Anonymous poster hash: ee6d9...c67
  • Liker 6
Skrevet

Ikke så vanlig, det sier litt om disse to mennene her. De skifter kappe etter vinden.

Anonymous poster hash: e303b...050
  • Liker 1
Skrevet

Etter jeg ble singel så har jeg fått en del hevendelser fra menn som ønsker å møte meg, dra på dates osv. Det jeg reagerer på er at flere av disse mennene prøver den letteste løsningen, eller tester meg på en måte for å se hvor lett jeg er å få.

F.eks så har jeg en bekjent fra en annen by (aldri møtt han før, kun pratet på nettet en liten periode) som virkelig ønsket at jeg skulle komme til han på besøk. Han sa at jeg selvfølgelig kunne sove over hos han, og at han kunne betale flybilletten. Altså? Hva..

Et annet eksempel er en annen kjekk fyr som driver å legger ut om alle han har holdt på med tidligere, og når jeg uttrykte at det var negativt tok han alt tilbake igjen og bagatelliserte dette.

Jeg føler at mange av disse mennene bare kaster seg over meg og tror de skal få meg på en måte.. som at jeg skal kaste alt jeg har i hendene og bare ´´jaa jeg vil på date med deg, og selvsagt skal jeg sove over hos deg!``. :sarkasme:

Så har jeg også bemerket meg at desto mer jeg avviser dem og setter dem på plass, desto ´´snillere og ordentlige`` blir dem.

Vanlig oppførsel?

Sikker på at du ikke flørter minst like intenst tilbake? Mange kvinner som gjør det ubevisst.

Anonymous poster hash: a59ff...faa

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at du ikke flørter minst like intenst tilbake? Mange kvinner som gjør det ubevisst.

Nei. Flørter på en hyggelig ´´vil bli bedre kjent´´ måte. Jeg uttrykker ingen form for å ville hoppe til køys med dem.

Tror kanskje det har med at dette er menn med god sjagns, og at de kanskje er vandt med å få kvinner lett?

ts

Skrevet

De er umodne.

Jaha. Siden når ble det umodent å be folk på date eller overnatting?

• Liker 2
Skrevet

Gud, som jeg misliker den der 'ferdig snakka' greia du har under hver kommentar du skriver.

Du er klar over at vi er i et forum hvor vi diskuterer ting, ikke sant? Hvorfor stille et spørsmål, siden vi åpenbart er ferdig snakket?

Anonymous poster hash: 86e88...daf

• Liker 15
Skrevet

Det virker som noen menn tror at med en gang en kvinne viser interesse er det bare rett av med klærne og ferdig med den det. De hopper liksom over en del.

• Liker 4
Skrevet

Gud, som jeg misliker den der 'ferdig snakka' greia du har under hver kommentar du skriver.

Du er klar over at vi er i et forum hvor vi diskuterer ting, ikke sant? Hvorfor stille et spørsmål, siden vi åpenbart er ferdig snakket?

Anonymous poster hash: 86e88...daf

Jeg har den der fordi flere brukere i en annen tråd mente at uttrykket "Ferdig snakka" var det mest provoserende uttrykket de visste om.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har opplevd litt merkelig oppførsel fra menn jeg har snakket med på byen i det siste. Vi har en normal samtale på utestedet hvor vi prater om ditt og datt. Og så får jeg plutselig spørsmål om han kan kysse meg der og da. Og en annen insisterte på å være med meg hjem den kvelden vi møttes, uten at jeg hadde gitt han noe som helst tilbud eller hadde noe ønske om det.

Innbilske guttunger.

Anonymous poster hash: 5f423...e27
  • Liker 1
Skrevet

Kjøpt og betalt overnatting som første date. Ja, det er jo det vi drømmer om.

• Liker 7
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Jeg har opplevd litt merkelig oppførsel fra menn jeg har snakket med på byen i det siste. Vi har en normal samtale på utestedet hvor vi prater om ditt og datt. Og så får jeg plutselig spørsmål om han kan kysse meg der og da. Og en annen insisterte på å være med meg hjem den kvelden vi møttes, uten at jeg hadde gitt han noe som helst tilbud eller hadde noe ønske om det.

Innbilske guttunger.

De der virker mer desperate ut. ;)

Skrevet

Vanlig oppførsel?

Hvorfor tror du det er slik?. For de er vant til at jenter gjør dette. Er slik det er blitt jenter er blitt søååel og horer

Anonymous poster hash: 2e4fd...0bd

Skrevet

Hvorfor tror du det er slik?. For de er vant til at jenter gjør dette. Er slik det er blitt jenter er blitt søååel og horer

Anonymous poster hash: 2e4fd...0bd

Hva er søååel?

Hvorfor er jenter som oppfører seg akkurat som gutter horer? Er så vanvittig lei denne dobbeltmoralen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg kommer ikke til å be en jente hjem før jeg vet jeg kan stole nok på henne. Det gjør man gjerne ikke første gang. Man vet aldri hva en person kan finne på. Så jeg foretrekker å møte henne ute første gang. Mye tryggere.

Skrevet

Det virker som noen menn tror at med en gang en kvinne viser interesse er det bare rett av med klærne og ferdig med den det. De hopper liksom over en del.

Men kjære kvinner; dere har på sett og vis også oppdratt menn til å utvise en viss type atferd mot dere for at dere skal kunne finne menn interessante. Bare klaging og syting.Dere legger opp til slikt selv.

Skrevet

TS, det er bra du setter dem på plass i det minste. Sånne menn vil vi ikke ha. Kvalitetskvinner går for kvalitetsmenn.

Skrevet

Men kjære kvinner; dere har på sett og vis også oppdratt menn til å utvise en viss type atferd mot dere for at dere skal kunne finne menn interessante. Bare klaging og syting.Dere legger opp til slikt selv.

Nei det har vi ikke så!

Anonymous poster hash: b047f...52f

• Liker 1
Skrevet

De er som hannhunder med løpetid, skulle ha brukt strømbånd på noen av dem.

Anonymous poster hash: d78c1...7c3

HAHAHAH!! Ja :fnise: Av og til føler jeg meg faktisk som et hundebein og mannfolka er hunder. De prøver å snike til seg en bit.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...