Fame Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Noen som har tatt en slik og kan fortelle om eventuelle erfaringer? Er mest smerten jeg lurer på
Buddhahode Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Ikke særlig vondt, jeg tok flere på en gang. Tar en stund før de gror da, ca. 1 år. Kunne helt fint gjort det igjen.
Fanteria Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Har to selv. Er som Buddhahode sier, det tar ca 1 år før de gror. Klør litt da og jeg likte heller ikke å sove på den siden av hodet før det var helt grodd. Ingen plager i etterkant.
Persephone Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har ingen helix, men jeg har en forward helix og jeg regner med at det er omtrent det samme når det kommer til smerte. Det er ikke noe særlig vondt om du tar det med nål hos et piercingstudio. Det var heller ingen problemer med å sove på verken den eller rooken som jeg tok omtrent samtidig på hvert sitt øre. Ikke noe å grue seg til!
Fame Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2014 Får prøve meg på det i januar da. Takk til dere som svarte
Persephone Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Så lenge du renser den slikt du får beskjed om og lar være å pille på den mye ellers bør det gå helt fint.
Fame Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2014 Rensing er ikke noe problem. Er smerten ved taking jeg tenkte på
flinkeceline Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Helt ålreit egentlig, gjør ikke noe vondt men passe på å rense litt de første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå