Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og en kollega har fått en veldig god tone, og jeg kjenner at jeg begynne å falle for han..

Så jeg begynner å lure på om han liker meg også, for det kan virke sånn men det kan jo også hende at jeg misforstår.

Han tuller med meg hele tiden, "erter", kiler, dulter borti osv. Vi ler masse og snakker om alt. Han tuller og gjemmer tingene mine så jeg ikke skal gå hjem med en gang, og han er ofte den som starter samtalen.

På firmafesten satt han med meg hele tiden og vi snakket mye, og han fortalte veldig personlige ting og vi ble bare sittende og se hverandre i øynene, lenge. Så gikk hele gjengen hjem til han og han lånte meg både jakke og sko på veien siden jeg hadde vonde sko og var kald.

Han snapper meg en del men er ikke alltid han svarer på mine snapper, men plutselig snakker han til meg der helt uten at jeg har sagt noe så det er litt frem og tilbake. Han er ikke så mye innpå der egentlig likevel.

Så til dere gutter, er dette en måte for dere gutter å vise interesse på? Eller er han bare veldig veldig hyggelig? Og hvordan kan jeg vise at jeg er interessert uten å bli for obvious?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og en kollega har fått en veldig god tone, og jeg kjenner at jeg begynne å falle for han..

Så jeg begynner å lure på om han liker meg også, for det kan virke sånn men det kan jo også hende at jeg misforstår.

Han tuller med meg hele tiden, "erter", kiler, dulter borti osv. Vi ler masse og snakker om alt. Han tuller og gjemmer tingene mine så jeg ikke skal gå hjem med en gang, og han er ofte den som starter samtalen.

På firmafesten satt han med meg hele tiden og vi snakket mye, og han fortalte veldig personlige ting og vi ble bare sittende og se hverandre i øynene, lenge. Så gikk hele gjengen hjem til han og han lånte meg både jakke og sko på veien siden jeg hadde vonde sko og var kald.

Han snapper meg en del men er ikke alltid han svarer på mine snapper, men plutselig snakker han til meg der helt uten at jeg har sagt noe så det er litt frem og tilbake. Han er ikke så mye innpå der egentlig likevel.

Så til dere gutter, er dette en måte for dere gutter å vise interesse på? Eller er han bare veldig veldig hyggelig? Og hvordan kan jeg vise at jeg er interessert uten å bli for obvious?

Når skal spesielt kvinner skjønne at det stort sett blir trøbbel med jobbflørting? Hvorfor ikke tenke med topplokket enn følelsene for å unngå kjipe situasjoner???

Anonymous poster hash: 0c012...43a

Skrevet

TS her. Er ikke noe problem å flørte på jobben da vi er venner utenom jobb Også. Dessuten er vi en sammensveiset gjeng og sjefen og hun ene er også samboere så det er ikke sånn at noen risikerer jobben liksom...

Skrevet

Enten liker han deg, eller så er han verdens greieste fyr og du bør prøve deg uansett. Menn er som regel forsiktige med å gjøre noe mer enn å flørte forsiktig på jobb og med kolleger, fordi det fort kan bli dårlig stemning dersom oppmerksomheten ikke er ønsket. Og som mann er man mye mer utsatt for skyld/kritikk/reaksjoner i slike tilfeller enn en kvinne ville vært.

Anonymous poster hash: 69644...866

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Ts her, fant igjen denne gamle tråden etter flere år, så artig! Sååå for å oppdatere, vi ble sammen til jul i 2014, kjøpte oss en flotters tomannsbolig høsten 2016 og har verdens fineste lille gutt på 6mnd og kunne ikke hatt det bedre :) så ja han likte visst meg også😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...