Gå til innhold

Ventet dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg skulle gjort det hadde jeg sikkert vært gift for mange år siden. Og kanskje med feil mann og av helt feil grunn.

Er ikke tilhenger av å vente særlig på noenting, jeg... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn.

For å si som en kompis: Man kjøper ikke bilen uten å prøve den først.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis jeg skulle gjort det hadde jeg sikkert vært gift for mange år siden. Og kanskje med feil mann og av helt feil grunn.

Er ikke tilhenger av å vente særlig på noenting, jeg... :roll:

:Nikke:

Veeeldig enig!

Utålmodig sjel her....

Skrevet

Jeg var i et forhold i 3 uker før jeg hadde sex første gang, og da var jeg 14..

Skrevet
Vente? Nei, har aldri skjønt poenget med det... Man kan oppleve to ting:

1. WOW! Det var digg det! Nå har vi gått glipp av mye fantastisk sex!

2. Øøøøh... og detta har jeg venta på...

I det siste tilfellet tør jeg påstå at man sannsynligvis ikke er seksuelt kompatible, og det er ganske kjipt å finne ut når man først er gift, og mener det er synd å skille seg...

:Nikke: Enig med deg.

Gjest mann som vil være anonym
Skrevet

Selv om jeg er mann så kan jeg så kan jeg fortelle at jeg har ventet med å hatt sex nå i 32 år... :oops:

For å bryte litt tråden:

Hva mener dere jenter om det? Er sånne mannfolk lite aktrative?Og hvordan ville du ha reagert dersom en du hadde blitt sammen med hadde fortalt deg det?

Kan legge til at jeg er hverken er personlig kristen ell. er ikke noe medlem i noe form for sekt/venner....og jeg er 100% hetro :-)

Det har bare vært viljen og at jeg har vært veldig bestemt.

Gjest Anonymous
Skrevet

For min del hadde det ikke gjort noe, fordi jeg mener at sex er noe man skal finne ut av sammen og utvikle sammen. Sex skal ikke brukes som en slags "opptaksprøve" før et forhold, det blir bare for teit. Men når du engang skal ha sex, skal du være ærlig og fortelle at du ikke har gjort dette før. For du blir så j****g avslørt hvis du prøver å bløffe deg til seksuell erfaring. Særlig hvis den du er sammen med har erfaring.

Skrevet

:Nikke: Enig med deg.

Mange ønsker ikke å ha sex med Gud og hvermann og vil dele det med den de skal leve resten av livet med. Hvordan vet man da når man har funnet denne personen? For mange er det naturlig å trekke grensen ved ekteskap, når man har lovet hverandre å dele resten av livet sammen. Det er ikke som om sex blir bedre om man har hatt masse av det, så jeg tviler meget sterkt på at de tenker "dette skulle vi gjort før". Det er opp til hver enkelt.

Personlig ville jeg nok ikke giftet meg med en jeg ikke vet om passer med seksuelt, men jeg ønsker heller ikke å ha sex med masse ubetydelige mennesker.

Gjest gjest1
Skrevet

Så klart er du lite aktiv, har du ikke hatt sex på 32 år... det sier vel seg selv?

Gjest GreenSky
Skrevet
Selv om jeg er mann så kan jeg så kan jeg fortelle at jeg har ventet med å hatt sex nå i 32 år... :oops:

For å bryte litt tråden:

Hva mener dere jenter om det? Er sånne mannfolk lite aktrative?Og hvordan ville du ha reagert dersom en du hadde blitt sammen med hadde fortalt deg det?

Kan legge til at jeg er hverken er personlig kristen ell. er ikke noe medlem i noe form for sekt/venner....og jeg er 100% hetro :-)

Det har bare vært viljen og at jeg har vært veldig bestemt.

Jeg mener i alle fall at du har gått glipp av mye. Hadde jeg møtt en fyr som var 32 og jomru, ville jeg ærlig talt tenkt hææææ? :forvirra: :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tenkt til å vente med å ha sex til jeg giftet meg. Hadde hatt 2 kjærester i ungdommen (en av dem i over 2 år) som godtok det. I en alder av 21 traff jeg "mannen i mitt liv". Han klarte å overtale meg etter et par måneder. Har ikke angret på at jeg hadde sex med ham siden nei :) (bortsett fra litt dårlig samvittighet i begynnelsen). Vi har nå holdt sammen i 11 år, er gift og har barn sammen.

I ettertid kan jeg se tilbake og tenke at det er litt underlig at jeg ikke har hatt sex før jeg traff mannen min, men egentlig synes jeg det er fint. Var egentlig ikke så glad i de 2 kjærestene jeg hadde før ham. Kanskje det var derfor jeg syntes det var OK å vente?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Om jeg hadde møtt en mann på 32 år som var jomfru, ville jeg neppe ha blitt i forholdet, av flere grunner:

1. Hvorfor? Ville ha dukket opp i hodet mitt litt for ofte.

2. Hva om jeg ikke er bra nok heller? For JEG vil ha sex! Hva om han ikke vil?

3. Er han overkristen, er han homo, er han impotent, er han rett og slett en taper som ikke har klart å få seg noe, hva er galt med ham? Ville jeg tenkt, og jeg tror ikke jeg hadde godtatt noen forklaring egentlig.

4. Lyver han? Prøver han å få meg til å tro at han er jomfru uten at han er det?

5. "Teller ikke" de gangene han angrer på?

6. Han må være av et helt annet materiale enn meg, som jeg er helt sikker på ikke passer sammen med mitt...

7. Tenk om jeg klarer å få ham til sengs, og så blir det slutt... da har jo jeg ødelagt alt for ham.

8. Tenk om jeg klarer å få ham til sengs, han må jo være helt kløne. Jo takk, husker forrige jomfruen jeg hadde sex med... :ler:

Det var muligens litt brutalt, men det er rett ut det jeg ville tenkt. Og det var det du ba om, ikke sant, mann 32?

Gjest mann32
Skrevet

Takk for svarene som jeg har fått...

For det første så vet jeg da at det IKKE FINNES NOEN HÅP i å finne seg en partenr... Dersom en ikke har sex er man enten homo ell andre ting som jeg ikke si her. Da er det noe galt i topplokket til denne personen.

For det andre dersom man er ikke har hatt sex er man totalt ubrukelig.Det viktigste er at man har hatt det med mange på kortest mulig tid...da er det lettere å bli akseptert og da kan man velge og vrake alt man vil...

Ok, det er fint at folk sier det de tenker for da vet man lettere hvordan holdingene er blandt andre. Og det er en ting som er fint å ta meg seg videre i livet.... :grine:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ta det ikke så tungt da, Mann32! :trøste: Selvfølgelig finnes det håp i å finne seg en partner!!! Det er bare noen få mennesker som har svart deg. Og de har sagt hva de mener (og det bare om ett emne - ingen av oss kjenenr deg som person utover dette, husk det).

Folk er forskjellige. Noen vil ikke bry seg om hva du har og ikke har gjort, men vil respektere deg for dine valg selv om de selv har hatt ørten partnere.

Andre vil faktisk ha gjort samme valg som deg, og stiller dermed likt med deg - og vil overhodet ikke ha "er han homo"-tanker om deg.

Og den du måtte falle for og som faller for deg vil uansett respektere deg og være glad i deg for den du er - samma f'en hva du har av seksuelle erfaringer fra før. Sammen finner dere ut av det meste. Man må uansett "begynne på null" med en ny partner - uansett hvor mye erfaring man har fra før.

:klem:

Skrevet

8. Tenk om jeg klarer å få ham til sengs, han må jo være helt kløne. Jo takk, husker forrige jomfruen jeg hadde sex med...  :ler:  

Du tror han ikke er i stand til å lære?

Og som jeg har sagt en del ganger her: Kvinner får alle tilbudene, og har derfor all makt i dette spillet.

Det behøver derfor ikke bety noe at en mann ikke har hatt sex før. Det betyr ofte stort sett at han ikke har forsøkt nok ganger. For en kvinne derimot, er det annerledes. En kvinne som ikke får noen tilbud er det derfor noe galt med.

Skrevet

Ganske uenig med deg Valentino.

Jeg vet om mange single kvinner og jenter og er attraktive, flotte, hyggelige, sexy og intelligente- uten at de får noen tilbud fra menn.

Årsakene kan være flere:

- Kvinnen bor på et øde, landlig sted

- Hun er kresen og holder seg unna utelivet

- Hun vet nøyaktig hva hun vil ha i en mann- og holder seg unna ONS: hun venter heller på Mr. Right, og finner hun ikke ham vil hun ikke han noen!

- Hun gjemmer seg litt og gjør seg bevisst utilgjengelig for menn

Ja, disse kvinnene finnes det flere av. Og de har ikke akkurat "makt" over de mennene de møter. Slike jenter har bare bestemt seg for at de ikke vil nøye seg med en mann som ikke oppfyller hennes ønsker for partner. Derfor kan det gå flere år før en slik bestemt og målbevisst attraktiv kvinne finner seg en mann!

Gjest Anonymous
Skrevet
Takk for svarene som jeg har fått...
Skrevet

Det er så mange ulykkelge i historien at det hoper seg opp av dem i himmelen tror jeg.

Jeg er av den meningen ----> Try, before you buy

Dette er best for to som skal kansje binde seg for livet, og det er jo det som er hele meningen også.

Perfekt sex i de to förste årene holder heller ikke sammen et ekteskap. Derfor er det MYE mer som skal "måles" för dette blir aktuellt.

Derfor er jeg sambo tilhenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde sex et ÅR før vi ble sammen vi :ler:

Snakk om heftig og begiestret, gitt........ :tunge1:

Skrevet

Nei, vi venta ikke. Faktisk begynte forholdet vårt som en one-nightstand, nå er vi gift

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...