Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Er det noen her som ventet med å ha sex med partneren til de giftet seg?
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller, men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre..
Siam Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller' date=' men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Ikke jeg heller! Aldri i verden. Kunne jo ha risikert å gifte meg med en jeg ikke fungerer seksuelt sammen med. Det hadde vært helt grusomt.
Gjest lmari Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Nei, men har flere venninner som har gjort det. De er såkalte "personlig kristne".
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller' date=' men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Ikke jeg heller, men sex for meg hører likevel til i et fast forhold. ONS er ikke for meg, ei heller å vente til jeg er gift, velger heller den gylne middelvei.
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 hmmm..nope! øh..*kremt* ventet 2 måneder da var jeg 15 år med min første skikkelige kjæreste(som nå er min samboer )han var faktisk den første gutten jeg noengang kysset også!
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Ikke jeg heller! Aldri i verden. Kunne jo ha risikert å gifte meg med en jeg ikke fungerer seksuelt sammen med. Det hadde vært helt grusomt.
*Lene* Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Oj...hvis jeg skulle ha ventet til jeg giftet meg, ville jeg vært 32 år første gangen jeg hadde sex..hehe! Funket ikke å vente, så heller aldri poenget med det! Har man lyst, så har man lyst
Champinell Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Jeg ventet så alldeles ikke. Synes det er snodig at noen mennesker klarer å vente. Da må troen være sterk.
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Hadde jeg ventet så hadde jeg i en alder av 39 og noen måneder ikke hatt barn. Ei heller sex. Er samboer, men har ingen planer om giftemål. Høres ut som et mareritt Et liv uten sex altså...
Icy Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 De kristne tror man er så mye bedre mennesker når man venter på den rette.. Så kommer man til himmelen også... Latterlig spør du meg . . . . Snille jenter kommer til himmelen... Men slemme jenter kommer så mye mye lenger...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2004 #12 Skrevet 26. juli 2004 Vente? Nei, har aldri skjønt poenget med det... Man kan oppleve to ting: 1. WOW! Det var digg det! Nå har vi gått glipp av mye fantastisk sex! 2. Øøøøh... og detta har jeg venta på... I det siste tilfellet tør jeg påstå at man sannsynligvis ikke er seksuelt kompatible, og det er ganske kjipt å finne ut når man først er gift, og mener det er synd å skille seg...
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Vente? Nei, har aldri skjønt poenget med det... Man kan oppleve to ting: 1. WOW! Det var digg det! Nå har vi gått glipp av mye fantastisk sex! 2. Øøøøh... og detta har jeg venta på... Nettopp!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Vente? Nei, har aldri skjønt poenget med det... Man kan oppleve to ting: 1. WOW! Det var digg det! Nå har vi gått glipp av mye fantastisk sex! 2. Øøøøh... og detta har jeg venta på... I det siste tilfellet tør jeg påstå at man sannsynligvis ikke er seksuelt kompatible, og det er ganske kjipt å finne ut når man først er gift, og mener det er synd å skille seg... Helt enig
Laban Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Jeg ventet skikkelig lenge. Timesvis, faktisk. Men det var verdt ventingen!
Gjest Lilleulv Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Jeg ventet skikkelig lenge. Timesvis, faktisk. Men det var verdt ventingen! samme her, nesten en uke eller noe :o det var en tøff tid!! :D
Hu i Svingen Skrevet 27. juli 2004 #17 Skrevet 27. juli 2004 Jeg ventet skikkelig lenge. Timesvis, faktisk. Men det var verdt ventingen!
kjellebassen Skrevet 29. juli 2004 #19 Skrevet 29. juli 2004 Jeg og samboeren vented til det perfekte tidspunktet. Det kom tydligvis hjemme på hennes mormors gjesterom et 2-3 uker etter at vi ble sammen....ble nesten ferska til og med
enhna Skrevet 29. juli 2004 #20 Skrevet 29. juli 2004 Ventet et par uker var det vell... Blir litt lenge å vente til man gifter seg syns nå jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå