Gå til innhold

Ventet dere?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det noen her som ventet med å ha sex med partneren til de giftet seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller, men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.. :wink:

Skrevet
Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller' date=' men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'>

Ikke jeg heller!

Aldri i verden. Kunne jo ha risikert å gifte meg med en jeg ikke fungerer seksuelt sammen med. Det hadde vært helt grusomt.

Gjest lmari
Skrevet

Nei, men har flere venninner som har gjort det. De er såkalte "personlig kristne".

Skrevet
Ikke jeg. Nå er jeg ikke gift heller' date=' men vente? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'>

Ikke jeg heller, men sex for meg hører likevel til i et fast forhold. ONS er ikke for meg, ei heller å vente til jeg er gift, velger heller den gylne middelvei.

Skrevet

hmmm..nope!

øh..*kremt* ventet 2 måneder :roll: da var jeg 15 år med min første skikkelige kjæreste(som nå er min samboer :P )han var faktisk den første gutten jeg noengang kysset også!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ikke jeg heller!

Aldri i verden. Kunne jo ha risikert å gifte meg med en jeg ikke fungerer seksuelt sammen med. Det hadde vært helt grusomt.

:Nikke:
Skrevet

Oj...hvis jeg skulle ha ventet til jeg giftet meg, ville jeg vært 32 år første gangen jeg hadde sex..hehe!

Funket ikke å vente, så heller aldri poenget med det! Har man lyst, så har man lyst :sjarmor:

Skrevet

Jeg ventet så alldeles ikke. Synes det er snodig at noen mennesker klarer å vente. Da må troen være sterk.

Gjest gjesta
Skrevet

Hadde jeg ventet så hadde jeg i en alder av 39 og noen måneder ikke hatt barn. Ei heller sex. Er samboer, men har ingen planer om giftemål.

Høres ut som et mareritt :roll:

Et liv uten sex altså...

Skrevet

De kristne tror man er så mye bedre mennesker når man venter på den rette.. Så kommer man til himmelen også...

Latterlig spør du meg . . . .

Snille jenter kommer til himmelen... Men slemme jenter kommer så mye mye lenger...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vente? Nei, har aldri skjønt poenget med det... Man kan oppleve to ting:

1. WOW! Det var digg det! Nå har vi gått glipp av mye fantastisk sex!

2. Øøøøh... og detta har jeg venta på...

I det siste tilfellet tør jeg påstå at man sannsynligvis ikke er seksuelt kompatible, og det er ganske kjipt å finne ut når man først er gift, og mener det er synd å skille seg...

Skrevet

:hoho: Nettopp!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

I det siste tilfellet tør jeg påstå at man sannsynligvis ikke er seksuelt kompatible, og det er ganske kjipt å finne ut når man først er gift, og mener det er synd å skille seg...

Helt enig :wink:

Skrevet

Jeg ventet skikkelig lenge. Timesvis, faktisk.

Men det var verdt ventingen! :hoho:

Gjest Lilleulv
Skrevet

samme her, nesten en uke eller noe :o det var en tøff tid!!

:D

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Jeg og samboeren vented til det perfekte tidspunktet. Det kom tydligvis hjemme på hennes mormors gjesterom et 2-3 uker etter at vi ble sammen....ble nesten ferska til og med :sjarmor::ler:

Skrevet

Ventet et par uker var det vell... :sjarmor: Blir litt lenge å vente til man gifter seg syns nå jeg. :roll:

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...