AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Ja..jeg har noen spm. Om forskjellige matvarer 😉 1. Er pepperkaker sunt?(sætre) 2. Er biola sunt? 3. Er varmet ost(stekt) mer usunt enn vanlig "kald" ost? Tusen takk for svar!!Anonymous poster hash: 7422f...872
Sabrina Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 1. Nei 2. Ja, i moderate mengder 3. Samme Er det jeg vil svare, men jeg er ingen ekspert. Og regner med du mener smeltet ost og ikke stekt i smør eller noe slikt. Litt mye sukker i biola, men gode bakterier for tarmen din der. Jeg drikker et glass om dagen, ikke mer. Er masse oppskrifter på litt sunnere pepperkaker på nett
Pringle Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 1. ja og nei 2. ja og nei 3. ja og nei Ingen enkeltmatvarer er i seg selv sunne eller usunne; alt man kan spise eller drikke kan være en del av et mer eller mindre sunt kosthold, avhengig av dine behov. Det er også stor uenighet blant mer eller mindre selvutnevnte eksperter om hva som bør inntas for å dekke disse behovene. For de fleste innbyggere i Norge i dag, er det dog generelt anbefalt å spise mer frukt og grønt og fisk, og få i seg mindre sukker og færre kunstige tilsetningsstoffer. Hvordan man skal gå fram for å få til dette, må den enkelte selv finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Tusen takk for svarene! Anonymous poster hash: 7422f...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå