Gå til innhold

Passer dette en 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har sært lite peiling på unger. Men jeg er altså tante til ei som ble 1 år i Noember. Jeg har kjøpt julegae til henne, men ble brått litt usikker på om hun er for lita for den.

Det jeg har kjøpt er boka "dyregøy". Det er bilder a dierse dyr, noen plasser man kan føle på pelsen til dyret f.eks. Og på her side er det en "fold" man kan dra i for å få dyrene til å bevege på seg.

Det er denne:

http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=1212461&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10001

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 757ed...cb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

V-tasten min har hengt seg opp, så den bokstaen forsvant i enkelte ord. Regner med dere skjønner likevel ;)

Anonymous poster hash: 757ed...cb0
Skrevet

Det går nok helt fint, følebøker er veldig populært hos 1-åringen her hvertfall.

Og om hun skulle være lita, så vokser hun jo :)

Skrevet

Ja, jeg syns dette passer som gave :-) Har selv kjøpt "Den store eventyrboka" til en på 5 mnd. Han skjønner jo ikke noe av det nå, men fint til man blir eldre. Man skjønner vel ikke stort av gaver i 1 års alderen heller. Om hun evt er for "liten" til boken du har kjøpt så er den unsett fin å ha når hun blir gammel nok! :-)

Anonymous poster hash: 28f4b...f4d
Skrevet

Absolutt ikke for liten! Perfekt!

Anonymous poster hash: 75fc1...de8

Skrevet

Vår gutt på 1,5 har den. Kjempefin :-) men som alle bøker her har den blitt offer for litt "hærverk" så folkene er blitt dratt av. Men uansett stas og kjenne på diverse materialer der.

Anonymous poster hash: 67026...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...