AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Heisann! Jeg har sært lite peiling på unger. Men jeg er altså tante til ei som ble 1 år i Noember. Jeg har kjøpt julegae til henne, men ble brått litt usikker på om hun er for lita for den. Det jeg har kjøpt er boka "dyregøy". Det er bilder a dierse dyr, noen plasser man kan føle på pelsen til dyret f.eks. Og på her side er det en "fold" man kan dra i for å få dyrene til å bevege på seg. Det er denne: http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=1212461&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10001 Hva tror dere? Anonymous poster hash: 757ed...cb0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 V-tasten min har hengt seg opp, så den bokstaen forsvant i enkelte ord. Regner med dere skjønner likevel Anonymous poster hash: 757ed...cb0
Ginny Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Det går nok helt fint, følebøker er veldig populært hos 1-åringen her hvertfall. Og om hun skulle være lita, så vokser hun jo
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Ja, jeg syns dette passer som gave :-) Har selv kjøpt "Den store eventyrboka" til en på 5 mnd. Han skjønner jo ikke noe av det nå, men fint til man blir eldre. Man skjønner vel ikke stort av gaver i 1 års alderen heller. Om hun evt er for "liten" til boken du har kjøpt så er den unsett fin å ha når hun blir gammel nok! :-) Anonymous poster hash: 28f4b...f4d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Absolutt ikke for liten! Perfekt!Anonymous poster hash: 75fc1...de8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Vår gutt på 1,5 har den. Kjempefin :-) men som alle bøker her har den blitt offer for litt "hærverk" så folkene er blitt dratt av. Men uansett stas og kjenne på diverse materialer der. Anonymous poster hash: 67026...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå