Gjest SEE Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Jakken ser jo ut til å ha kvinnelige former? Ser jo ut som jakka har pupper? ...Eller bare et stort muskuløst bryst?
Braah Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #22 Skrevet 5. desember 2014 ...Eller bare et stort muskuløst bryst? Haha, men vær ærlig nå. Du tror vel selv at det er en damemodell?
Gjest SEE Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 Haha, men vær ærlig nå. Du tror vel selv at det er en damemodell? Jeg tror som sagt det er universiell. Når jeg selv har gått i en butikk og spurt om et plagg egentlig er ment som dame/here fordi jeg har vært usikker har jeg alltid fått som svar "Den kan brukes av begge". Og som sagt er størrelse-skalaen på jakken XS-XLL, og merket er Jean Paul. Ser knapt forskjellen på kvinne-og herreklær derfra, uansett hvilken plagg det er snakk om. Men hva er så galt med å gå med klær som egentlig er ment for menn og omvendt? Enn ser jo ikke forskjellen uansett, og ingen bryr seg. Med mindre du går rundt med bare BH i offentligheten og er mann, da hadde nok noen folk begynt å undre litt.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #24 Skrevet 5. desember 2014 Det gjør den her også da? http://www.bazar.no/annonse/jean-paul-juliette-down-parka-10023117 Det er jo en kvinnemodell. Anonymous poster hash: 6905d...6f9 1
Braah Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #25 Skrevet 5. desember 2014 Har dere noen jakker som ligner på denne(herrer) evt en slik jakke bare i herremodell? Hadde satt utrolig pris på dert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå