Gå til innhold

Er jeg eneste personen i verden som ikke er interessert i film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er sånn "kanskje vi kan se film en dag", jeg kunne ikke tenkt meg noe kjedeligere enn det.. Er ikke interessert i film i det hele tatt.

Jeg ser serier, men filmer klarer jeg ikke, gjesper bare ved tanken på å dra til venner for å se film :P

Er jeg eneste her? Og jeg spørr her fordi at dette hender mye når det kommer til noen man holder på med, er liksom sånn grei "first date" thing to do :fnise:

Og selvfølgelig "sjokket" som kommer når jeg sier jeg ikke har sett den og den filmen og at jeg ikke ser film..

Anonymous poster hash: 853c5...454
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Ser film men ikke serier?

Serier trekkes jo ut i evigheter, gjerne med repetiv handling. Filmer tar med bare det beste og viktigste i en historie

Skal du bli med på seriedate?

Endret av EspenAskeladd
  • Liker 1
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg :-)

• Liker 3
Gjest Strandet
Skrevet

Hvis ikke for å følge med på filmen kunne man muligens komme unna med å stort sett glo på dama/fyren man sitter sammen og ser film med? :)

• Liker 1
Skrevet

Ser film men ikke serier?

Serier trekkes jo ut i evigheter, gjerne med repetiv handling. Filmer tar med bare det beste og viktigste i en historie

Skal du bli med på seriedate?

Ja, for en episode varer vanligvis i rundt en halvtime! Og da kan man liksom slå av, det er en "slutt" på hver episode man kan slå av og se senere. :P

• Liker 2
Gjest Strandet
Skrevet

Er nok greit å på forhånd ha valgt en film alle vil se. Gjerne noe som er allright og ikke en sånn tilfeldig valgt film vil jeg tro.

Skrevet

Det er sjelden filmer engasjerer meg, tankene flyr som regel andre steder...:)

Anonymous poster hash: f4fb0...4bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ikke slik før, men nå er blitt det. Er blitt ekstremt utålmodig når det kommer til film, og syns som regel det er skikkelig tiltak, hehe. Jeg hæler omtrent bare lette komedier som ikke varer for lenge.

Anonymous poster hash: b0c48...432
  • Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Har TS virkelig ingen type favorittfilm i det hele tatt?

Er jo mye rart å se. F.eks teater. "Den Spanske Flue" m. Øivind Blunck. Er å se i dvd format. Er også mange utenlandske filmer som er bra. En eller annen komedie må da være hysterisk morsom. Hvem kan vel motstå "Hjelp vi flyr/Airplane"?

Åja, den spanske flue er også på youtube ser jeg nå. :)

Kanskje styre unna alt Star Wars etter 1980 og alt Uwe Boll.

Endret av Strandet
Skrevet

Jeg er ikke nødvendigvis uinteressert i film, men jeg er en særs utålmodig person, og sliter derfor med å se en langdryg film på 2 timer :P Blir alltid like oppgitt når venner spør om vi skal gå på kino, for der kan jeg jo ikke en gang ta en pause i filmen, og blir skikkelig rastløs av å sitte i en kinosal.

Så jeg ser heller serie enn film. Men sliter til og med med 45 minutters episoder i serier!!

Anonymous poster hash: 071ca...6a0
Skrevet

Er ikke så glad i å se film, nei. Er noen filmer jeg syns er spennende og bra, men for det meste er jeg for utålmodig til å se film. Kino går bra, da klarer jeg å følge med.

Skrevet (endret)

Jeg er helt lik. Å se film er uutholdelig kjedelig, med kun noen unntak.

Endret av Harvey Specter
  • Liker 1
Skrevet

Har TS virkelig ingen type favorittfilm i det hele tatt?

Er jo mye rart å se. F.eks teater. "Den Spanske Flue" m. Øivind Blunck. Er å se i dvd format. Er også mange utenlandske filmer som er bra. En eller annen komedie må da være hysterisk morsom. Hvem kan vel motstå "Hjelp vi flyr/Airplane"?

Åja, den spanske flue er også på youtube ser jeg nå. :)

Kanskje styre unna alt Star Wars etter 1980 og alt Uwe Boll.

Ja, er jo noen unntak! Men da må de være morsomme og i min humor, haha.

Som f.eks Whitechick.. Den kan jeg se mange ganger :fnise:

Skrevet

Synes også filmer er ganske kjedelig, men liker å se en gang i blant. Og noen filmer kan jeg se gang på gang. Og liker å dra på kino.

Men en tilfeldig film blir jeg sliten av å tenke på. Serier kan jeg se på i timesvis..

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Er ikke noe filmperson selv. Jeg kan se film, men hvis jeg skal se film så må jeg gjøre det alene så jeg kan gjøre noe annet mens alt det kjedelige skjer. Samme med serier. Jeg ser når det er nødvendig, når folk står og loker rundt og prater piss så gjør jeg noe annet og filmen/serien blir liksom til "radio" imens.

Skrevet

Forstår deg godt! Jeg er IKKE interessert i musikk.

Anonymous poster hash: 434aa...3be
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Vil nevne at det må være lov å stoppe å se film, hvis filmen er gørr kjedelig. Har selv ikke tid til å se igjennom alt jeg kommer over på youtube, hvor video varer over 10 min.

Ny Star Wars film med JJ Abrams? Bare å spasere ut av kinoen hvis filmen er teit.

Endret av Strandet
Skrevet

Jeg er ikke glad i film. En og annen film gidder jeg å se på, men de fleste filmene blir for fort kjedelige for min del.

Men jeg elsker å lese bøker og er glad i serier.

Anonymous poster hash: 1fb70...77b
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Åja, obligatorisk hjelpemiddel for å se film er å besøke IMDB på internett. Hvis en film er skikkelig middelmådig, så forstår man gjerne det etter å ha kikket på tilbakemeldingene og score'en der.

www.imdb.com

Endret av Strandet
Skrevet

Jeg er heller ingen film-fantast. Det er i såfall en spesiell sjanger eller en spennende trailer som lokker.. Problemet mitt er mer at jeg husker ikke en dritt fra filmene jeg har sett. Så når noen spør "Har du sett ...?" så aner jeg ikke.. Eksen min skulle se film hele tida, ting han likte, og da ble det mer kjedelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...