AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #21 Del Skrevet 6. desember 2014 Prins/prinsesse er ikke et kjælenavn, det er en tittel. Nei. du er vel en av dem som klikker i vinkel hvis noen skriver at "konserten var helt konge"? For en var ikke koble. Var det Harald som sang, kanskje? Anonymous poster hash: e4641...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #22 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er vel generelt litt sånn white trash å kalle barna sine for prinser og prinsesser vel? Jeg kjenner ingen som har fullført VGS som snakker sånn...Anonymous poster hash: bf9a1...241 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #23 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er vel generelt litt sånn white trash å kalle barna sine for prinser og prinsesser vel? Jeg kjenner ingen som har fullført VGS som snakker sånn...Anonymous poster hash: bf9a1...241 Du er litt navlebeskuende Anonymous poster hash: e4641...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. desember 2014 #24 Del Skrevet 6. desember 2014 Eneste jeg har hørt i virkeligheten som har sagt dette var jordmødrene der jeg fødte barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 6. desember 2014 #25 Del Skrevet 6. desember 2014 Neste gang jeg ser en baby skal jeg si: "åååh, for en søt liten diktator!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå