Gjest Anitsirkel Skrevet 5. desember 2014 #1 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg er i slutten av tjueårene, samboer med en gromkar, og vi har begge lyst på barn. Jeg jobber som pedagog i barnehage, jeg er med andre ord sammen med barn så godt som hele arbeidsdagen. (Prøver å få fram at jeg virkelig setter stor pris på barn ) Per Idag kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg at jeg kommer til å skrive statuser på Facebook ala: Det dunket ekstra hardt i Mammahjertet Idag da den lille prinsen kravlet seg opp på fanget og kikket meg mykt inn i øynene for så å si: "mamma, jeg er glad i deg" Tnåååh..lille prinsen i ett nøtteskall <3 Gledestårene presser seg på. Så følger flere kommentarer under i samme duren: "nydelig skrevet, Gunn Berit. Du er den beste moren til lillegull. Stå på Gunn Berit. Lille tulla mi sa det samme til meg i går. Varm klem fra deg til meg" ogsåvidereogfandensoldemorliksom De fleste kjenner vel til typen, eller er typen selv kanskje? Trenger man bli helt garnnøste av å få barn? Dersom noen vil slenge på flere "lille tullemor gjorde.." -klassikere i samme tralten så be my guest.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 5. desember 2014 #2 Del Skrevet 5. desember 2014 Neida, jeg har ikke blitt helt sånn, selv om jeg en sjelden gang, deler en og annen status om barn som har sagt noe morsomt eller vært flinke og smarte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 5. desember 2014 #3 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvis det ikke ligger naturlig for deg og skrive sånn så bare driter du i det. Er jo ikke akkurat at det å skrive sånne ting er et krav for å bli forelder. Jeg spyr av sånne ting... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…