Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag hatt en ubeskrivelig kvalme og vært våken med mye kvalme i natt. Jeg har ca eggløsning nå og fikk en liten blødning tidligere idag som forsvant. Kan dette være festeblødning og kan kvalmen være en grunn til dette? Hvis ikke må jeg være alvorlig syk for shitt så kvalm har jeg aldri vært, ble litt bedre utover dage

Anonymous poster hash: 425ca...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen her som veit hva som skjer med deg. det kan være graviditet eller omgangssyken.

Anonymous poster hash: e5eff...877
Skrevet

Har aldri hatt omgangssyken men tenkte det samme. Men kan kvalme og festeblødning hørre sammen?

Skrevet

Har aldri hatt omgangssyken men tenkte det samme. Men kan kvalme og festeblødning hørre sammen?

Skrevet

det KAN, men det er helst etter 6 uker at man begynner å få kvalme (det er sånn ca og ingen fasit). ville tatt en test etter hvert hvis du veit at du kan være gravid

Anonymous poster hash: e5eff...877
Skrevet

Egget fester seg ca en uke etter EL, ikke samtidig.. Meget tvilsomt at det har noe med el å gjøre.

Syns det høres ut som en lett omgangssyke jeg.

Anonymous poster hash: d1316...148

Skrevet

Hvis det kanskje er festeblødning er det vel på tide å ta en graviditetstest?
Uansett er ikke kvalme tegnet på en alvorlig sykdom. Det er ubehagelig, ja, men det er på ingen måte farlig å være kvalm i under et døgn.

Anonymous poster hash: e422e...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...