gohege Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hei! Det er julegavesesong, og jeg mangler ideer til nevøen min på 5 år. Før om årene har jeg som regel kjøpt en leke han ønsket seg, men siden familien snart skal flytte inn i et nytt hus, har foreldrene ytret et ønske om at gavene under treet i år ikke skal være leker. Dette er forståelig for min del siden han og søsteren allerede har noen kasser fulle, men likevel er det vanskelig å komme på noe annet Han er veldig glad i traktorer (tidenes underdrivelse, han elsker dem!), og ellers gårdsutstyr. Å sitte stille med bøker eller puslespill over en lengre tid har han mindre interesse for. Har dere noen tips? Prisklassen blir ca 100-200 kr, siden jeg kjøper beltestøler for bunad i samme prisklasse til søsteren hans. Tips til smarte gaver både over og under prisklassen blir mottatt med stor takk! Endret 5. desember 2014 av gohege
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje pyjamas eller sengesett med traktortema? Anonymous poster hash: 6d5aa...50b
gohege Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2014 Dere er så kreative, takk for tips! skal se hva jeg finner på senteret i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå