Pandore Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Jeg og forloveden min skal gifte oss den 2.juli. Dette er tydeligvis et problem for noen slektninger av meg. En tante av meg uttalte at hun syntes det var dumt å gifte seg om sommeren. De skulle jo tross alt ha ferie på den tida. Jeg ble skikkelig forbanna. Hvis det er viktigere med deres ferie enn at de kommer i bryllupet vårt, så får det bare være. Jeg bytter ikke dato for det! De vet om datoen nå, og de får innbydelse tidlig neste år, så de har ikke noen unnskyldning... Jeg blir rett og slett lei meg når folk kommer med slikt uttalelser. Hva synes dere? :-(
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Synes dere skal velge den datoen dere vil ha, invitere folk, også kommer de som føler for det / har tid osv. Ikke bry dere med petimetere
April Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 :o Jeg hadde også blitt lei meg!! Ikke søren om jeg hadde bytta dato!! Hvis det er så vanskelig å komme, så får de bare la være!!
apriljente Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Skjønner deg godt. 1 år i forveien klarer vel de fleste å legge planene rundt. Fellesferien starter heller ikke før uken etter. Hold på datoen dere
hoppende Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Vet det ikke er så lett, men ikke bry deg om sånne personer. Kos dere med planleggingen dere. Når de vet det så lenge på forhånd, så er det ikke synd på de. Om de absolutt ikke vil bruke ferien sin, så får de vente med ferien da. Fy søren så slemt å si sånt, ødelegge gleden deres. Om de ikke vil komme, så er det deres problem og ikke ditt!
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Ehem... sommeren er jo den desidert mest populære tiden å gifte seg på? Skjønner ikke helt problemet deres. Enten kan de komme, eller så kan de ikke, og da er det jo tristest for dem. Bare fortsett planleggingen og kos dere!
Martha Stewart Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Ehem... sommeren er jo den desidert mest populære tiden å gifte seg på? Skjønner ikke helt problemet deres. Enten kan de komme, eller så kan de ikke, og da er det jo tristest for dem. Bare fortsett planleggingen og kos dere! Enig! :-x
Gjest Tex Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Hold på datoen deres og gift deg med god samvittighet. Blås i surpomper som innerst inne bare er misunnelige.....
Seterjenta Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Enig med alle de andre, ikke bytt dato bare fordi noen tror alt legges opp for å passe dem selv.. Mange legger jo bryllup til sommer/fellesferie nettopp for at det skal være lett for folk å komme! Lykke til uansett!
Tosca Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 2. juli er jo tidlig på sommeren. Skjønner ikke helt problemet jeg. Og når de får vite det så tidlig, så er det vel ikke vanskelig å planlegge litt hvis de har lyst å komme i bryllupet.
Piarina Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Ja, ærlig talt. At hun kunne si noe sånn da! Det var ganske slemt syns jeg. Hun får droppe å komme da, hvis det passer så dårlig. (Min kusine sa nettopp at hun har fri akkurat den dagen vi skal gifte oss, så derfor kan hun ikke komme. Ehhh...hadde det passet bedre en dag hun skulle jobbe kanskje...?) Det er mange rare mennesker i verden.
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #12 Skrevet 26. juli 2004 :o Jeg hadde også blitt lei meg!! Ikke søren om jeg hadde bytta dato!! Hvis det er så vanskelig å komme, så får de bare la være!! Jeg må si meg helt enig med deg.
*marte* Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Skjønner at du blir lei deg, men folk er rare og man må bare se forbi det. Gift blir dere selv om ikke "tante Olga" dukker opp! Hadde samme situasjon med en onkel og hans familie som ikke klarte legge ferien sin til en annen tid. To dager etter bryllupet ankom de Oslo... Men folk må få lov til å prioritere som de vil, selv om det virker rart.
~*Unni*~ Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 ...og ikke nok med alt dette .....men vær du sikker på at om du hadde skifta dato så var det noen andre som ikke kunne pga noe annet. :o :evil:
~*Unni*~ Skrevet 26. juli 2004 #15 Skrevet 26. juli 2004 ...og ikke nok med alt dette .....men vær du sikker på at om du hadde skifta dato så var det noen andre som ikke kunne pga noe annet. :o :evil:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2004 #17 Skrevet 26. juli 2004 Nei vet du hva! Skal du liksom sitte der og ringe rundt til alle som skal inviteres for å høre om datoen passer først?!? Glem tante grusom, høres ut som om det ikke er noe stort tap om hun ikke kommer. Ønsk henne god ferie fra meg. :evil:
Gjest Tabby Skrevet 26. juli 2004 #18 Skrevet 26. juli 2004 Vi har også fått noen kommentarer i den sjangeren, siden vi har valgt å gifte oss på nyttårsaften. Mange som kanskje vil slite med å få barnevakt og slikt. Men vi har bestemt oss for å holde på datoen uansett og så får de som kan komme, komme.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. juli 2004 #19 Skrevet 26. juli 2004 Vi skal også gifte oss 2 Juli, og de som kommer kommer, og de som ikke kommer, kommer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå