AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 hei! kjøpte meg en sony xperia z3 i dag. litt på grunn av at den skal ha så bra kamera. men den blir helt sykt kornete bilder. nå er det jo mørkt ute, men selv når jeg står på kjøkkenet med mye lys blir det veldig kornete. ei jeg bor med har iphone 6 og det kameraet er sykt mye bedre og ikke litt kornete i forhold. har noen av dere vært borti dette? burde jeg klage? kan ikke skjønne at kamera skal være SÅ crazy kornete som det er.. blir jo ikke noe bra. er spesielt på snapchat, men vanlige kameraet er også sånn i ganske stor grad. sykt kjedelig! Anonymous poster hash: 8bd70...849
ToveM Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Har du sjekket at det ikke sitter en liten plast dings foran linsen?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 har tatt av den da - ts Anonymous poster hash: 8bd70...849
jomann Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Hvor kornete er kornete? Kan du laste opp et bilde du har tatt?
Timza Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Snapchat er dritt. På min mobil så fungerer ikke blitzen ettersom alt blir overeksponert. Så sjansen er nok stor for at snapchat bruker sitt eget iso setup.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Er forressten frontkameraet det er snakk om. Andre veien er bra. men anyways, trodde ikke det skulle være så kornete, selv om ikke det er dagslys liksom. er ganske ok med lys i stua her. her er et bilde: Anonymous poster hash: 8bd70...849
Timza Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Bruk det ordentlige kameraet da vell. Når du har det beste kameraet tilgjengelig på markedet så bruker du jo det, ikke frontkameraet som egentlig kun er til videochat. Men det er kanskje det produsenter må prioritere nå? Det er mer inn med "selfies" enn det er å ta normale bilder, og man må jo selvsagt se på seg selv mens man tar bildet..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Det ordentlige kameraet er helt fint! men bruker jo frontkameraet en del til snap og sånt, og selv om man ikke kan forvente sabla bra kvalitet så syns jeg det her er veldig dårlig. og lurer på om det faktisk skal være SÅ kornete? ei ved siden av meg her har iphone 6 og det finnes ikke kornete i forhold. har også snakka med noen som har z2 som sier det ikke er like kornete som mitt. så jeg bare lurer.. samsung s3 som jeg hadde før har jo nesten bedre frontkamera enn denne liksom. - ts Anonymous poster hash: 8bd70...849
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Tja, jeg får masse snaps fra folk med iPhone 6, og de ser også stort sett ganske skrekkelige ut. Har dere sammenlignet bilder tatt under samme forhold? Anonymous poster hash: 599ba...c72
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Ja. Vi hadde telefonene ved siden av hverandre, og det var veldig stor forskjell. årh. det irriterer meg at frontkamera er SÅ rævva! tror jeg går innom butikken jeg kjøpte den i, viser bilde og hører om det er vanlig Anonymous poster hash: 8bd70...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå