camillasa Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Det er nå 3 uker siden jeg hadde en MA, gravid uke 9. Blødde lite og ingen smerter i ei uke etterpå. Vi har prøvd regelmessig siden jeg sluttet å blø.. Nå i 2-3 dager har jeg hatt en litt sånn stikkende smerte når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund.. Kjenner ut som noe "rivner" i magen/underlivet... det er ikke vondt, men ubehagelig.. Noen som vet hva dette kan være.. Skal ta hcg prøve nå på onsdag som kommer
Augustfruen Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Like før jeg fikk første mens etter MA fikk jeg et slags 'hult' stikkende ubehag på sidene. Merket det blant annet spesielt når jeg satt meg raskt/hardt ned på en stol eller ved raske bevegelser. Ringte sykehuset og fikk beskjed om at det var kroppen som 'startet opp' igjen. Kanskje noe lignende du opplever? Jg var også rundt ni uker, og fikk mensen tilbake rett under 4 uker etter MA. Krysser imidlertid fingre for at du har en ny spire på vei:) lykke til!
camillasa Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2014 Okei Kan være det er mensen som er på vei da ja! Greit det og, så vet man værtfall at kroppen er i normalen igjen! Aller helst håper vi på en ny spire ja!😊 Tusen takk for svar☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå