Gå til innhold

Når han har barn fra før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann! Kjemien vår er så bra, vi deler humor, interesser, verdisyn. Jeg er så avslappet når vi er sammen og vi prater så lett om alt mulig.

Han har to barn fra før, og er skilt. Hva er deres erfaringer i forhold til dette?

Jeg ser ikke på barna som noe problem eller noe, men har aldri vært sammen med noen som har barn fra før. Vi sees nå kun når vi har barnefri (jeg har også et barn) og er innstilt på å ta det veldig rolig.

Anonymous poster hash: b175e...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på alderen til barna kanskje? Det kan gå greit å date en mann med litt større barn.

Hvis det er småbarn blir det mer utfordrende synes jeg.

Siden dere begge har barn blir det kanskje enklere å date enn om kun den ene hadde barn.

Skrevet

Da jeg var sammen med en med barn ble plutselig barnemor veldig involvert. Dette var store barn, men hun ringte minst 3 ganger daglig for å drøfte barna.. det ble litt voldsomt for min del

Anonymous poster hash: 1dd4e...1c1
Skrevet

Kommer litt an på alderen til barna kanskje? Det kan gå greit å date en mann med litt større barn.

Hvis det er småbarn blir det mer utfordrende synes jeg.

Siden dere begge har barn blir det kanskje enklere å date enn om kun den ene hadde barn.

Hans barn er 7 og 9, mitt er 5.

Skrevet

Da jeg var sammen med en med barn ble plutselig barnemor veldig involvert. Dette var store barn, men hun ringte minst 3 ganger daglig for å drøfte barna.. det ble litt voldsomt for min del Anonymous poster hash: 1dd4e...1c1

Oi - det må jo ha vært noe sjalusi inni bildet der..

Det er rundt to år siden de gikk fra hverandre. Han drar ofte innom henne når hun har barna, de spiser kvelds sammen eller går ut og spiser. Syns det er fint at de har et godt forhold siden jeg og har det med faren til mitt barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...