AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Ja, gjør ikke alle det? WHAT???? Hele min oppfatning av sminke er ødelagt. Jeg bruker ikke solpudder selv, men har aldri hørt om noen som har det under. Det finnes jo et solpudder som heter "sunfresh finish" eller noe i den duren. Man begynner vel ikke med finish Anonymous poster hash: f546e...7a2
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 WHAT???? Hele min oppfatning av sminke er ødelagt. Jeg bruker ikke solpudder selv, men har aldri hørt om noen som har det under. Det finnes jo et solpudder som heter "sunfresh finish" eller noe i den duren. Man begynner vel ikke med finish Anonymous poster hash: f546e...7a2 Neida, selvfølgelig ikke. Men det var ganske gøy å se for seg omvendt rekkefølge. Se for deg det resultatet, da!
Iha062 Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 fuktighetskrem, fundation, solpudder, mascara, øyenbrynspenn og tilslutt lipgloss
masekopp Skrevet 5. desember 2014 #24 Skrevet 5. desember 2014 Neida, selvfølgelig ikke. Men det var ganske gøy å se for seg omvendt rekkefølge. Se for deg det resultatet, da! Åha, hahaha
Gjest HeiHade Skrevet 5. desember 2014 #26 Skrevet 5. desember 2014 jobb: - mineralpudder - mascara fest: - primer - concealer - foundation - eyeliner - mascara - øyenbrynsfarge har ikke noen problemer med dryss så liker å ta huden før øynene.
vimsefrøken Skrevet 5. desember 2014 #27 Skrevet 5. desember 2014 - Fuktighetskrem - Primer - Øyesminke - Foundation/pudder/bb eller cc krem - Concelear - Blush - Highlighter - Finishing powder - Setting spray Mye av dette droppes noen dager, men dette er den rekkefølgen jeg går for hvis jeg kjører "full pakke"
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #28 Skrevet 5. desember 2014 Først et lag med mascara. Så foundation (bruker det bare under øynene). Også enda et lag med mascara. Anonymous poster hash: 9bc19...235
Infinite Skrevet 6. desember 2014 #29 Skrevet 6. desember 2014 Ansiktskrem Foundation Pudder Øyenbrynspenn Mascara De to siste tar jeg litt om hverandre noen ganger egentlig.
Gjest crazycatlady Skrevet 6. desember 2014 #30 Skrevet 6. desember 2014 Fuktighetskrem Primer (brukes ikke alltid) Concealer på ujevnheter Mineralfoundation Øyenskygge Eyeliner Mascara Øyenbrynspudder Eventuell blush (brukes ikke så ofte) Leppestift eller lipgloss
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #31 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har på serum og dagkrem, deretter maskara faktisk. Har så lyse vipper, så pleier å ta på så langt inntil roten at det blir mye søl på øyelokket og da må det fjernes med en Q-tips. Deretter concealer, Foundation, eventuell highlighter, pudder, solpudder, rouge, deretter resten av øyesminken. Anonymous poster hash: 36de3...412
Flekk Skrevet 6. desember 2014 #32 Skrevet 6. desember 2014 Fuktighetskrem Concealer Solpudder *rouge *primer + øyenskygge Eyeliner Mascara *Lebestift/lipgloss/lipsyl De med stjerne foran gjør jeg altså ikke hver gang.
Gjest Tigress Skrevet 6. desember 2014 #33 Skrevet 6. desember 2014 (Primer) BB-krem (Foundation) Concealer (Eyeliner) Maskara Rouge/solpudder. Eigentleg er liksom greia at eg tek på solpudder eller rouge før maskaraen, men dei gongene eg hugsar rouge kjem eg alltid på det etter at eg har teke på maskaraen. Eg er ganske trøytt om morgonen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #34 Skrevet 6. desember 2014 Fuktighetskrem Concealer under øynene Solpudder Øyenbrynspenn Leppestift Mascara Til fest kan jeg bruke higlighter, foundation og rouge i tillegg. Anonymous poster hash: f8412...164
Gjest Lillia Skrevet 6. desember 2014 #35 Skrevet 6. desember 2014 Maskara også fikser jeg brynene. Ferdig
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #36 Skrevet 6. desember 2014 - Fuktighetskrem - Corrector og concealer under øynene - Eyeliner - Maskara - (Foundation) - (Blush) - (Highlighter) - Leppomade/lipgloss De i parentes bruker jeg ved mer spesielle anledninger eller når jeg vil sminke meg mer, de andre til hverdags. Anonymous poster hash: e785a...bc7
Gjest Kariannne Skrevet 6. desember 2014 #37 Skrevet 6. desember 2014 Foundation, solpudder, hudfarget øyeskygge over hele øyeloket, rouge, eyeliner på øvre øyelokk, brun og peach øyeskygge i konturer på øyelokket, maskara og tilslutt lys hudtonet leppestift
skruf Skrevet 6. desember 2014 #38 Skrevet 6. desember 2014 Gjør det veldig enkelt.. Ansiktskrem Mineral id-pudder mascara kajal rouge i kinnbeina Ferdig!
Gjest Enhjørning Skrevet 6. desember 2014 #39 Skrevet 6. desember 2014 Kommer an på om jeg skal ha på øyeskygge eller ikke, hvis jeg skal ha på øyeskygge kommer øyeprimer, øyeskygge og eyeliner først Men sånn ellers: Fuktighetskrem Leppepomade Ansiktsprimer Eyeliner Vippetang og så mascara Øyenbrynssminke Concealer Foundation Settingpudder Solpudder Blush Leppestift/lipgloss
^^Belle^^ Skrevet 7. desember 2014 #40 Skrevet 7. desember 2014 Fuktighetskrem Øyenskyggeprimer Concealer Øyenskygge Vippeprimer BB-krem, evt bare pudder Blush Highlighter Bryn Maskara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå