Gå til innhold

ripped fuel/purple burner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat kjøpt meg en boks ripped fuel på helsekost i sverige.Ønsker å ta av noen kilo.Min bror påstår at den inneholder effedrin.Det er ingenting som tilsier det på innholdsdeklrasjon. Det er mulig det er efedrin i en annen boks.Denne er gul...Noen som vet?Og purple burner,er det efedrin i den?Hvor kjøper man den?

Glad for svar. Trenger ingen preken på hvor usunt slikt er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen bokser Ripped Fuel hjemme som det er efedrin i. Det står på innholdsfortegnelsen, men de er altså kjøpt i Tyskland. Såvidt jeg vet selges en annen type i Sverige. Tror jeg ville gått gjennom lista og sett etter suspekte bestanddeler. Bare å søke på nettet, så finner du fort ut hva det dreier seg om.

Du får også en pekepinn dersom du ser på Anbefalt bruk og Bivirkninger. Produkter som inneholder efedrin og andre sentralstimulerende virkestoffer tar gjerne forbehold om det meste, og har ei lang liste over alvorlige bivirkninger. Det bør gi et hint. Eks: hjerneblødning, søvnløshet, angst+++

PS: tror ikke riktig/ moderat bruk av disse pillene er veldig skummelt. Men det kan være lurt å prøve seg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ripped Fuel hadde efedrin i seg før, tror jeg, men jeg tror produsenter over hele verden går mer og mer vekk fra efedrin, spesielt etter dødsfallene og forbudet i USA..Jeg syns du skal gå inn på forumet www.fitnessprat.no . Der vet de alt du trenger å vite om disse pillene.

Purple Burn er det ikke efedrin i.

Om disse pillene er usunne eller ikke skal jeg ikke gå inn på, men vær klar over at effekten er sterkt begrenset om du ikke forandrer kostholdet og treningsvanene dine drastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...