AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg driver med nettdating.Møtte for en stund siden en mann som jeg traff flere ganger.Vi hadde også sex etter en 7-8 treff. Det endte ikke med noe forhold,og jeg har hele tiden vært usikker på ham siden han virker som en rundbrenner,og fortsatte å være aktiv på nettdatingssiden mens vi hadde ting på gang.Jeg var ikke aktiv da,men bestemte meg for å reaktivere profilen min da vi sluttet å treffes. Dette fører til situasjoner der han åpenbart følger med på min aktivitet på datingsiden. F.eks: Når jeg bytter profilbilde eller endrer andre ting på profilen min får jeg alltid denne type meldinger fra han på face: "Ser du er tilbake på Sukker.Lykke til" "Jeg klandrer deg ikke for å være tilbake på Sukker.","Du ser nydelig ut på det nye profilbildet" osv osv... Han viser seg nesten aldri online for meg på face-chat utenom hvis han ser jeg er online på Sukker. Da kommer alltid den grønne prikken på face frem.. (Jeg er som regel alltid innlogget på face samtidig med at jeg er andre steder på nettet) Vi har som sagt sluttet å date.Hvorfor "følger" han med meg på denne måten? Anonymous poster hash: 16bab...f0b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor blokkerer du ham ikke fra Sukker og Facebook? Anonymous poster hash: 94be1...05d 3
Polly Ester Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor lar du han få sjansen til å følge deg da? Det er jo bare å blokkere han på sukker. OG på FB hvis du ikke er interessert i å få meldinger av han. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Vi er ikke uvenner.Kan fint prate innimellom,,derfor ser jeg ingen grunn til å slette ham som fb-venn. Å blokkere ham fra Sukker blir litt dramatisk,da han aldri besøker profilen min eller "plager" meg på annen måte. Anonymous poster hash: 6954b...3bc
Polly Ester Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Hva var det du tenkte å få svar på ved å poste dette "problemet"? Få svar på hva han tenker? Det som forumfolk kan svare deg på er løsningen på å få en slutt på det, ingen her kan vite hvorfor han gjør det - da må du spørre han. Hvis jeg skal spekulere så er det enten fordi han ønsker mer kontakt, eller fordi han bare vil komme med kompliment, eller at han er kontrollerende og vil at du skal vite at han har stalker-tendenser, eller så tenker han ikke noe mer over det og bare kommenterer for å kommentere... eller andre ting som fantasien min ikke helt klarte å komme på akkurat nå... 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Hva var det du tenkte å få svar på ved å poste dette "problemet"? Få svar på hva han tenker? Det som forumfolk kan svare deg på er løsningen på å få en slutt på det, ingen her kan vite hvorfor han gjør det - da må du spørre han. Hvis jeg skal spekulere så er det enten fordi han ønsker mer kontakt, eller fordi han bare vil komme med kompliment, eller at han er kontrollerende og vil at du skal vite at han har stalker-tendenser, eller så tenker han ikke noe mer over det og bare kommenterer for å kommentere... eller andre ting som fantasien min ikke helt klarte å komme på akkurat nå... Ja lurte på om andre har opplevd lignende.Om det er et slags triks med å kanskje prøve å forvirre meg,late som han fortsatt er interessert eller noe i den duren. Anonymous poster hash: 6954b...3bc
Polly Ester Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Men så er det vel også sånn at denne mannen du lurer på ikke trenger å være som andre som evt har opplevd det samme... Det beste er alltid å spørre om hvorfor han kommenterer bare hver gang du er på sukker og ellers aldri tar kontakt f.eks. 2
Sandie Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Du skriver dere har en god tone.Kanskje du bare kan spørre ham? Kan være mange grunner til at han gjør dette.Mulig han ikke mener noe dypt med det,men det kan også være at han er litt sjalu/kontrollerende?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Hvordan vet du at han fortsatte å være aktiv på nettdating mens han traff deg? Stalket du ham?Anonymous poster hash: 3b825...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå