AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg åpnet en konvolutt adressert til meg. (Navnet var nesten riktig, men adressen var min) Inne i konvolutten lå et hyggelig familiebilde av mennesker jeg aldri har møtt, og et julekort fra noen jeg ikke vet hvem er, kun signert med fornavn. Det er så tydelig at dette er feilsendt, men siden jeg er den eneste med mitt navn i Norge og det ikke sto noen avsender på brevet, er det vanskelig for meg å finne ut hvem som egentlig skulle hatt bildet og kortet. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gå frem for å finne den egentlige mottakeren? Anonymous poster hash: bff23...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Prøv å legg det ut på facebook gruppen for byen du bor i kanskje? Om nok folk deler det så kan du kanskje finne avsender eller mottaker? Anonymous poster hash: 04b3d...7b7
Rosa Sitron Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 søk på navnet det var adressert til? Siden det bare nesten var skrevet rett? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Prøv å legg det ut på facebook gruppen for byen du bor i kanskje? Om nok folk deler det så kan du kanskje finne avsender eller mottaker? Anonymous poster hash: 04b3d...7b7 Jeg er ikke på facebook, men kan kanskje snakke med noen som er aktive der inne om de kan hjelpe meg. søk på navnet det var adressert til? Siden det bare nesten var skrevet rett? Det har jeg gjort, og da fant jeg en som lignet. Hun hadde samme fornavn, men mitt mellomnavn som etternavn. Har sendt henne melding, og venter på svar. Anonymous poster hash: bff23...f7f
Rosa Sitron Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg er ikke på facebook, men kan kanskje snakke med noen som er aktive der inne om de kan hjelpe meg. Det har jeg gjort, og da fant jeg en som lignet. Hun hadde samme fornavn, men mitt mellomnavn som etternavn. Har sendt henne melding, og venter på svar. Anonymous poster hash: bff23...f7f Lurt. Jeg er nemlig også som deg, eneste som heter det jeg heter, men det finnes ei som heter nesten det samme, mellomnavnet starter på samme bokstav. Og vi har jaggu studert nesten det samme. Så er rom for forvirringer.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg er ikke på facebook, men kan kanskje snakke med noen som er aktive der inne om de kan hjelpe meg. Det har jeg gjort, og da fant jeg en som lignet. Hun hadde samme fornavn, men mitt mellomnavn som etternavn. Har sendt henne melding, og venter på svar. Anonymous poster hash: bff23...f7f Mottakeren er funnet! Da får hun julekortet sitt om noen dager. Lurt. Jeg er nemlig også som deg, eneste som heter det jeg heter, men det finnes ei som heter nesten det samme, mellomnavnet starter på samme bokstav. Og vi har jaggu studert nesten det samme. Så er rom for forvirringer. Jeg har opplevd noen tilsvarende forvirringer med fornavnet mitt tidligere, men ikke med mellomnavnet mitt, siden det er svært sjeldent. Men nå løste det seg heldigvis. Anonymous poster hash: bff23...f7f 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Mottakeren er funnet! Da får hun julekortet sitt om noen dager. Jeg har opplevd noen tilsvarende forvirringer med fornavnet mitt tidligere, men ikke med mellomnavnet mitt, siden det er svært sjeldent. Men nå løste det seg heldigvis. Anonymous poster hash: bff23...f7f Så hyggelig du er som brukte tid og ressurser på å finne mottakeren. Anonymous poster hash: 581ac...7c7 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Så hyggelig du er som brukte tid og ressurser på å finne mottakeren. Anonymous poster hash: 581ac...7c7 Takk for hyggelig tilbakemelding, men jeg føler det er litt ufortjent, fordi jeg er sikker på at alle ville gjort det samme. Anonymous poster hash: bff23...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Takk for hyggelig tilbakemelding, men jeg føler det er litt ufortjent, fordi jeg er sikker på at alle ville gjort det samme. Anonymous poster hash: bff23...f7f Nja, ikke alle ville tatt seg bryet. Det var uansett hyggelig av deg. Selv om de fleste ville ha gjort det gjør jo det ikke noe mindre hyggelig. Anonymous poster hash: 581ac...7c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå