Gå til innhold

Fortell om noe du har gjort som er helt uakseptabelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter tråden med mitt bidrag:

Dette skjedde for en del år siden mens jeg rotet litt rundt. Greide ikke helt å bestemme meg for om jeg ville inn i et forhold. Men han trodde nok derimot helt sikkert at vi var sammen.

Da jeg var på en konferanse gjennom jobben, havnet jeg selvsagt i seng med en annen deltaker. Den ene dagen da vi holdt på mellom møteslutt og middag, ringte telefonen min. Det var han som trodde vi var sammen. Og han var pratesyk. Jeg var kåt. Så mens vi pratet, lot jeg han andre slikke meg. Liksom-kjæresten trodde jeg lå og koste med meg selv, og ble skikkelig opphisset. Til slutt gikk det for meg, og det gjorde det for ham også.

Denne episoden opplevde jeg som langt over grensen. Den var en vekker og fra den dagen skjerpet jeg meg. I dag er jeg gift med ”telefonmannen” og trives med det. Han er faktisk en svært bra mann på de fleste områder, og har et stort reportoar i senga. Men hva som egentlig foregikk da vi pratet i telefonen, har jeg aldri fortalt ham. Derimot var det ikke siste gang vi hadde telefonsex.

Anonymous poster hash: 6f06c...d4a
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang tisset jeg i skoen til onkelen min og skylte på katta.

Anonymous poster hash: 21fb4...152
  • Liker 2
Skrevet

Ryddet for hetsende kommentar + svar.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Skrevet

Åpnet andres post... :)

Skrevet

Dro til syden og hadde sex med 5 menn jeg ikke kjente, samtidig, uten noen form for beskyttelse. Langt over streken ja. Jeg hadde også kjæreste hjemme.

Anonymous poster hash: e42e5...449

Skrevet

Jeg maste veldig lenge, med lange mellomrom på eksen min om å gi meg en sjanse senere etter at han slo opp. I 4 år, sånn 1 gang i halvåret. Samtidig sa jeg at hvis det var plagsomt måtte han si fra. Men det var fortsatt dumt.
Er det mest uakseptable jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 23943...1c1
Skrevet

Et halvt år etter det var slutt med eksen min, havnet jeg i seng med en av kompisene hans som jeg hadde hatt et godt øye til.

Har også hatt sex med kjæresten min mens storesøstera mi lå på samme rommet og vi pratet sammen. Uff, jeg blir helt flau av å tenke på det, heldigvis merka hun ingenting!

Anonymous poster hash: 957f9...f9d
Skrevet

Ser på meg selv om en moralsk person, men jeg har vel syndet jeg også...

Jeg har vært en manns elskerinne. Hadde vondt inni meg hver gang jeg så kjæresten hans (som ikke fikk vite om dette), men jeg klarte likevel ikke å holde meg unna denne mannen. Menn og lidenskap er tydeligvis min svake side.

Det var en vanskelig tid og jeg vet at det var galt, men jeg tror faktisk at jeg ville gjort det igjen :S

Anonymous poster hash: 36f19...cd7
Skrevet

Jeg hadde sex med broren til eksen.. Noen måneder etter hadde jeg mer sex med eksen igjen. Så de fikk liksom annahver gang.. Æsj!

Anonymous poster hash: 50f34...f88

Skrevet

Ja? Hvilken forskjell utgjør det om at en random, anonym person på et nettforum sier at "hey, det er umoralsk", når personen selv sier at de synes det?

Du skaper jo bare dårlig stemning! Det du sier har jo absolutt ingen virkning, mål eller mening.

Selvfølgelig har det nettop det.:) Hvis ingen får høre at enkelte ting er galt så ville verden blitt så mye bedre ja? På tide med fengsel for utroskap. Det er min mening. 5 år i lukket avdeling og mistet jobben ville vært passelig straff for sånne.

Anonymous poster hash: 67454...c3f

Skrevet

kg = dobbelt moralenshøyborg når det er snakk om jenter. virker helt blåste blir redd av å lese her inne

Anonymous poster hash: 3f8d4...766
  • Liker 3
Skrevet

Jeg voldtok eksen min. til mitt forsvar drev hun og nekter meg sex i et halt år. Hun ertet meg opp. Og en gang venninnen hennes sovnet på en fest vi var på fingret jeg hun litt. Men jeg vet det er feil så jeg gjør det ikke mer

Anonymous poster hash: 1d181...44b

Skrevet

Og så har jeg misbrukt anonymfunksjonen og laget en fiktiv historie. Det angrer jeg, skal ikke gjøre det mer. Og da regner jeg med ingen vil moralisere.

Anonymous poster hash: 1d181...44b

• Liker 7
Skrevet

Jeg jukset på noen eksamener... Jeg skrev ned formler i faget på lårene med tusj, og sa til eksamensvakten på forhånd at jeg dessverre hadde en kjip urinveisinfeksjon, så det var mulig de måtte være tålmodige med meg, og følge meg på toalettet ofte.

Selvfølgelig fikk jeg ikke oppgaver jeg trengte formlene jeg hadde skrevet opp til, så hele greia var bare idiotisk, umoden og...

Jeg skammer meg enda. Det er 3 år siden denne eksamenstiden.

Anonymous poster hash: 907e2...bc0
  • Liker 2
Skrevet

Jeg puttet kålrabi i gummistøvelen til en jeg gikk på barneskole med.

Anonymous poster hash: 1ef32...13c
Skrevet

Det der er ikke greit. Hvorfor tror du at så mange her ikke tør å svare i tråden uten AB-knappen? Fordi KG er stappfull av kvinner som deg som dømmer.

Denne tråden går jo ut på at man skal fortelle om det mest umoralske man har gjort, og da må det vel være lov til å svare uten at en anonym fjott skal komme å peke med fingeren? Shame on you :opplyser:

Personen du kritiserer skriver til og med selv at h*n mener det er over streken. Da er det ENDA mindre bruk for deg...

men hvordan vet du at AB er en kvinne?

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Hvis det var typen din som hadde gjort noe lignende så håper jeg du hadde appludert det også. :)

Jeg hadde abosolutt ikke akseptert det hvis jeg var kjæresten, nei. Men det er jeg ikke. Så når hun skriver om noe hun åpenbart angrer på, så har jeg ikke noe behov for å påpeke at oppførselen hennes er "uspiselig". Jeg synes ikke det er ok å sitte på sidelinjen å kommentere at noen ikke angrer på oppførselen sin fordi det var en "bevisst handling" som du så fint sier. Det er da så abolutt mulig å angre på noe man gjør 100% med vitende og vilje!

Skrevet

Åh herregud, kan dere slutte å avspore å heller fortelle om noe uakseptabelt dere har gjort?!..

• Liker 20
Skrevet

kg = dobbelt moralenshøyborg når det er snakk om jenter. virker helt blåste blir redd av å lese her inne

Anonymous poster hash: 3f8d4...766

Enkelte kvinner er så dobbeltmoralske ja at det er til å bli kvalm av. Skjemmes på vegne av det norske folk.

Skrevet

Setter stor pris på alle som har "forsvart" meg her inne. Jeg er fullstendig klar over at det var galt, og jeg angrer såklart. Jeg fortalte bare om noe som var helt uakseptabelt, slik tråden spurte om.

Serr?? Hvor er moralen din?

Den la jeg vel igjen hjemme. Dårlig samvittighet hadde jeg i årevis.

Anonymous poster hash: e42e5...449

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...