AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg jobber med mange unge jenter og en dag fikk jeg spørsmål om jeg kunne hjelpe dem med et prosjekt på skolen og jeg sa selvfølgelig ja. Spurte dem hva det gjaldt og da fortalte de at jeg skulle stå aktmodell, først hadde jeg aldri hørt om det. Men altså man skal stå naken mens noen maler deg. Da sa jeg nei, men etter mye masing sa sa jeg ja. Disse jentene er i 19/20 årene og jeg er mye eldre. Men de er fine og mitt "problem" er at jeg får veldig lett stå. Bare tanken på å stå naken, derfor jeg sa nei, men de maste sånn at jeg til slutt sa ja, nå angrer jeg. Hva skal jeg gjøre for å unngå å få stå forran mine kollegaer og deres skolevenninner? Vil helst unngå det fordi jeg er jo 30+ så det er litt pinlig. Anonymous poster hash: 7e9e3...95f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Hva er rar? Anonymous poster hash: 7e9e3...95f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 æsj. si nei da Anonymous poster hash: a5e0a...8a1
99699 Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Kanskje jeg kan stå modell istedetfor deg?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 æsj. si nei da Anonymous poster hash: a5e0a...8a1 Hva æsj? Er jo ikke sex, bare kunst. Nå har jeg lovet dem det Anonymous poster hash: 7e9e3...95f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Hva æsj? Er jo ikke sex, bare kunst. Nå har jeg lovet dem det Anonymous poster hash: 7e9e3...95f så gjør det da? hvis du ikke syns det er litt ekkelt å få ståpikk foran andre. Anonymous poster hash: a5e0a...8a1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 så gjør det da? hvis du ikke syns det er litt ekkelt å få ståpikk foran andre. Anonymous poster hash: a5e0a...8a1 Hvorfor skulle han få ståpikk foran andre? Anonymous poster hash: 3a0b6...051
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Hvorfor skulle han få ståpikk foran andre?Anonymous poster hash: 3a0b6...051 Det står jo i hovedinnleggetAnonymous poster hash: a5e0a...8a1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Faren for ståpikk er avhengig av vane. Hvis man bare er vant med å være naken med andre i seksuelle situasjoner kan man nok bli litt stressa men faren for ståpikk er fortsatt svært liten. Når men drar på naturiststrender for første gang er det mange som frykter reisning men det er særdeles liten sjanse for at det skjer. Homofile menn går i vanlige herregarderober og får ikke ståpikk i utide. Mine råd: Dra på et naturistbad på forhånd og merk at du takler det greit å være naken med andre. Hvis du fortsatt er nervøs så dra han av passe tid før du skal vis ham frem. Anonymous poster hash: 3a0b6...051
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 I alle dager? Bare kvinner som svarer? Det må ikke være en seksuell setting for at (fungerende) menn skal få benner. Jeg får det ofte når jeg er kald, av alle ting. At en mann får stå er ikke synonymt med at mannen er seksuelt opphisset ... Anonymous poster hash: 83627...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå