AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Han er 24 år, tenker på pris mellom 1000-3500, alt etter hva som jeg finner! Vi er ikke samboere enda, men sover sammen hver natt. Tror dette er mannen jeg kommer til å dele resten av livet mitt med. Vi har vært sammen i ca. 2,5 år. Han er bare så utrolig vanskelig å finne gave til! Den store interessen hans er bil, og mekke på bil.. men jeg kan ikke kjøpe bildeler og dill, for jeg har null peiling på det, så kommer garantert til å kjøpe noe helt feil. Han vet akkurat hva han vil ha, og styrer med det selv.. Ellers jobber han som styrmann, og studerer 50 % til en litt høyere utdannelse og er dermed interessert i båt. Men igjen, samme som ovenfor. Han er ikke så veldig forfengelig heller, bruker parfyme og hårvoks.. men har kjøpt det hvertfall 3 ganger i løpet av jul/bursdager.. Han har også fått klokke og klær, noe som har blitt brukt og falt i smak før. Armbånd, smykke osv er helt utelukket å gi han! Jeg kan jo alltids gi klær og parfyme, men syntes det er litt kjedelig å gi hvert eneste år.. men har ikke så mye peiling på hva annet jeg kan gi? Ferier osv er litt vanskelig å gi, da jeg også studerer 50 %, og jobber mye utenom studiene. Begge skal ha eksamener osv etter jul, og er litt kjipt å kjøpe en gave som ikke kan brukes før et halvt år liksom.. Anyone??? Anonymous poster hash: 8ca1b...36d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Han er 24 år, tenker på pris mellom 1000-3500, alt etter hva som jeg finner! Vi er ikke samboere enda, men sover sammen hver natt. Tror dette er mannen jeg kommer til å dele resten av livet mitt med. Vi har vært sammen i ca. 2,5 år. Han er bare så utrolig vanskelig å finne gave til! Den store interessen hans er bil, og mekke på bil.. men jeg kan ikke kjøpe bildeler og dill, for jeg har null peiling på det, så kommer garantert til å kjøpe noe helt feil. Han vet akkurat hva han vil ha, og styrer med det selv.. Ellers jobber han som styrmann, og studerer 50 % til en litt høyere utdannelse og er dermed interessert i båt. Men igjen, samme som ovenfor. Han er ikke så veldig forfengelig heller, bruker parfyme og hårvoks.. men har kjøpt det hvertfall 3 ganger i løpet av jul/bursdager.. Han har også fått klokke og klær, noe som har blitt brukt og falt i smak før. Armbånd, smykke osv er helt utelukket å gi han! Jeg kan jo alltids gi klær og parfyme, men syntes det er litt kjedelig å gi hvert eneste år.. men har ikke så mye peiling på hva annet jeg kan gi? Ferier osv er litt vanskelig å gi, da jeg også studerer 50 %, og jobber mye utenom studiene. Begge skal ha eksamener osv etter jul, og er litt kjipt å kjøpe en gave som ikke kan brukes før et halvt år liksom.. Anyone??? Anonymous poster hash: 8ca1b...36d Lag en kalender på fotoknudsen.no eller andre lignende sider av bilder av dere to eventuelt lage en bok med bilder av dere to. De på fotoknudsen blir skikkelige fine. Lett å lage er de å. Syns minner er den beste gaven jeg <3Anonymous poster hash: 3a8c0...576
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Han er 24 år, tenker på pris mellom 1000-3500, alt etter hva som jeg finner! Vi er ikke samboere enda, men sover sammen hver natt. Tror dette er mannen jeg kommer til å dele resten av livet mitt med. Vi har vært sammen i ca. 2,5 år. Han er bare så utrolig vanskelig å finne gave til! Den store interessen hans er bil, og mekke på bil.. men jeg kan ikke kjøpe bildeler og dill, for jeg har null peiling på det, så kommer garantert til å kjøpe noe helt feil. Han vet akkurat hva han vil ha, og styrer med det selv.. Ellers jobber han som styrmann, og studerer 50 % til en litt høyere utdannelse og er dermed interessert i båt. Men igjen, samme som ovenfor. Han er ikke så veldig forfengelig heller, bruker parfyme og hårvoks.. men har kjøpt det hvertfall 3 ganger i løpet av jul/bursdager.. Han har også fått klokke og klær, noe som har blitt brukt og falt i smak før. Armbånd, smykke osv er helt utelukket å gi han! Jeg kan jo alltids gi klær og parfyme, men syntes det er litt kjedelig å gi hvert eneste år.. men har ikke så mye peiling på hva annet jeg kan gi? Ferier osv er litt vanskelig å gi, da jeg også studerer 50 %, og jobber mye utenom studiene. Begge skal ha eksamener osv etter jul, og er litt kjipt å kjøpe en gave som ikke kan brukes før et halvt år liksom.. Anyone??? Anonymous poster hash: 8ca1b...36d Lag en kalender på fotoknudsen.no eller andre lignende sider av bilder av dere to eventuelt lage en bok med bilder av dere to. De på fotoknudsen blir skikkelige fine. Lett å lage er de å. Syns minner er den beste gaven jeg <3Anonymous poster hash: 3a8c0...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå