Gå til innhold

Windows messenger

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Til dere som har irritert dere over at man ikke får fjernet den, her er løsningen:

start - kjør. Skriv inn følgende

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove

Har ikke prøvd det, men det skal visst være løsningen :).

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

gikk på kontrollpanel - legg til/fjern programmer og fjernet det der jeg...

enkelt! :)

Skrevet

Meeen! Den kommer tilbake igjen! ;)

rename msmsg.exe til f.eks. msmsg.exe.old

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
gikk på kontrollpanel - legg til/fjern programmer og fjernet det der jeg...

enkelt! :)

Ha ha! Du tror virkelig du er kvitt M$ Windows Messenger da? Start Outlook Express f.eks.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ha ha! Du tror virkelig du er kvitt M$ Windows Messenger da? Start Outlook Express f.eks.

hmmm trodde det :-?

Gjest Starya
Skrevet

Har gjort det på en annen maskin, og det funker fint, det. Å "fjerne" i kontrollpanelet fjerner ingenting, men den deaktiveres. Øyensynlig. Plutselig rører den seg igjen. :roll:

Skrevet

Last ned ad-aware, plus pluginen som disablar messenger. (Om eg ikkje blandar messenger-programma då. Men det er fornuftig å gjera uansett.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke tatt bort windows messenger, for den er grei å ha som reserve. Den funker ofte når ikke Msn messenger virker.

Men jeg har gjort slik at den ikke starter opp av seg selv. Hvordan jeg nå gjorde det da :P

Skrevet

Hva er Windows messenger? Først trodde jeg det var det samme som MSN Messenger, noe det tydligvis ikke er...?

Skrevet

Åh endelig!! Denner har irritert meg grønn. Den popper jo opp i tide og utide. skal fjernes øyeblikkelig så snart jeg kommer hjem fra jobb ikveld. Tusen takk :D

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hva er Windows messenger? Først trodde jeg det var det samme som MSN Messenger' date=' noe det tydligvis ikke er...?[/quote']

windows messenger er den som føler med Windows XP, og som Micro$oft nekter oss å fjerne på vanlig vis.

Skrevet

Merkelig... Jeg kjører XP, men har ingen slik Windows Messenger!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Er det kort tid siden du kjøpte XP'en? I så fall har de sikkert fjernet den i de siste versjonene i.o.m. at MSN 6.x har kommet nå.

Skrevet

Fulgte med maskinen som vi kjøpte for... Uhm... 1 1/2 eller 2 år siden... Eller noe... Husker ikke.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ah ah ah ah..du har XP professional?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke... Kan ikke se noe sted med "about" heller. (Har liksom aldri brydd meg så mye om akkurat hva det er for noe...)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det står under oppstarten (tror jeg ganske sikkert).

Skrevet

Ja, den følger jeg ofte med på... :ler:;)

Dessuten, det er ikke så ofte jeg starter maskinen. Routeren går gjennom denne PCen... Dvs, for at den andre PCen skal være på nett må denne også være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...