AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Møtte en herlig mann på sukker i Januar, og vi har siden den gang vært av og på. Jeg trenger sex, og jeg liker å ha sex med han. Han har sagt til meg at han elsker å ha sex med meg, og at han gjerne vil fortsette. Jeg sendte han melding for 2 uker siden, og det resulterte i god sex. Nå sitter jeg å venter på at han skal ta initiativet til å møtes igjen, men det har ikke skjedd enda. Ja, han møter flere men han sier han "bare har sex med meg", noe jeg tviler på da han er meget aktiv på tinger, sukker osv. Han tror det samme om meg da jeg forklarte han at jeg ikke har hatt sex med noen andre siden jeg møtte han og at jeg har slettet meg fra dating-sider men dette tviler han på... Altså, ingen av oss stoler på hverandre da han ser på meg som ei slem jente som har menn overalt, og det samme tenker jeg om han.. Vi er rett og slett for stolt begge to når det gjelder førstemann til å ta kontakt, og vi er begge litt dominant. Uansett, så drømmer jeg om sexen vår hver natt samt dagdrømmer om han hele tiden, men frykten for å bli avvist er stor selv når det kommer til bare sex.. Så til dere menn. Er det turn off når damer går rett på sak til sex ved å sende melding om det? Skal jeg sitte å vente, eller skal jeg drite i hele greia å anta at han er uinteressert. Anonymous poster hash: 02f53...564
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Hvis du vil ha sex så gå og knull på byen eller finn deg en sex side. De seriøse vil gjerne ikke ha skitne jenter slik som deg. takk Anonymous poster hash: 323af...e9a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Når du tok initiativet sist, så ville jeg nok ventet til han tar initiativ. Det finnes jo helt sikkert noen andre menn du kan ha sex med. Anonymous poster hash: c9c45...cd9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Hvis du vil ha sex så gå og knull på byen eller finn deg en sex side. De seriøse vil gjerne ikke ha skitne jenter slik som deg. takk Anonymous poster hash: 323af...e9a Jeg er singel, kåt, og kvinne. Jeg skammer meg ikke! Passer ikke med forhold for meg akkurat nå pga studier! Jeg elsker sex Anonymous poster hash: 02f53...564
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Når du tok initiativet sist, så ville jeg nok ventet til han tar initiativ. Det finnes jo helt sikkert noen andre menn du kan ha sex med. Anonymous poster hash: c9c45...cd9 Hei. Jeg har ikke tatt kontakt siden sist, og jeg fant en gammel flamme jeg hadde sex med i helgen. Men enda så klarer jeg ikke å komme over han andre... Jeg får vel bare glemme han så langt å heller bli positivt overrasket om han tar kontakt. Anonymous poster hash: 02f53...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå