AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Har en venninne og kollega som betyr utrolig mye for meg som har alltid vært forståelsesfull når jeg har hatt det vanskelig osv. Nå er det hun som har det vanskelig og jeg er der så klart med trøstende ord og stiller opp som klagemur når hun trenger. Men jeg vil veldig gjerne gi henne en gave som på en måte viser hvor mye hun betyr, jeg har vært inne på tanken og skrive dette ned og legge ved er fint brev eller noe slikt... Jeg tenker også at hun har godt av å komme litt bort og tenke litt på andre ting. Hun har er kjæreste, kanskje jeg kan kjøpe noe hun kan bruke på dem begge? Forslag? Anonymous poster hash: 62d49...884
Litjmusa Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Jaa, det var det første som slo meg. Skriv et brev til henne. Ramme inn et selvskreven dikt. Ta henne med på noe gøy. Ingenting som kan kjøpes som er bedre enn å vise henne at hun ikke er alene. Lykke til med venninna di
kari2 Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Så snill du er! Så fint med noen som vil gjøre noe for andre:) Brev er jo kjempekoselig.
saltvann Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Hvor mye tenker du å bruke? Gavekort på spa. Spekemat. Middag for hun og typen eller dere to .
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Ts her Tusen takk for forslag!! Gode idéer Anonymous poster hash: 62d49...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå