Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så fryktelig lyst å klare å ha lange negler (bitt siden jeg var 5 år).

Hva skal jeg bruke for at neglene skal bli harde og ikke rvne på langs slik de gjør nå?

Finnes det noe jeg selv kan bruke på dem for å forsterke dem? Slippe å gjøre det til negledesigner.

Gode forslag mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville fått kunstnegler jeg. Har også helt ALDELES håpløse negler, de fliser seg uansett hva jeg gjør. Har brukt kremer og dilldall for hundrevis av kroner men det er bare juks og fanteri alt sammen. Det eneste som hjelper er skikkelige akrylnegler som man fyller på nå og da. Noen steder koster det flesk, andre steder kan du få det gjort uten at det koster skjorta. Visste av en i Trondheim men... tror det var på Heimdal???? Der kostet det ikke så mye og hun er kjempeflink.

Skrevet

Spis B-vitamer (det er vel b??)

Bruk en håndkrem flere ganger om dagen. Fil neglene og lakk dem på nytt minst 1 gang i uka, bruk 2 lag negleforsterker og ett eller to lag neglelakk så holder de seg etter hvert.

Funker bra for meg hverfall.

Skrevet

Ta b-vitaminer! Jeg begynte med for to år siden og har fått mye sterkere negler. Håret vokser også fortere og blir sterkere. Du kan også ha på pleiende og forsterkende neglelakk (blank).

Gjest Anonymous
Skrevet

Poler neglene dine, og bruk en lys rosa, eller blank lakk.. Da holder de bra...

Jeg trodde faktisk at å polere neglene sine var veldig vanlig, helt til jeg nevnte det i syklubben, og av 11 jenter så var det kun jeg som hadde hørt om det :o

De blir i hvertfall veldig pene, og såfremt du ikke bruker den groveste fila for mye, så synes jeg neglene holder seg pene lenger, og ikke brekker så lett.....

Skrevet

Negleolje hver kveld (la virke om natten) gjør underverker!

• 2 uker senere...
Gjest Milly:) i.i
Skrevet
Hva slags B-vitaminer bruker du?

:vinke:

Mega-B-Stress tror jeg de heter.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du polerer neglene for mye, kan de bli tynne og svake. Neglelakk er heller ikke lurt; la neglene få hvile innimellom slagene.

Skrevet

Hvis du bruker poleringsfil, kan du bruke den fineste poleringssiden så ofte du vil, men de grove sidene hver 14. dag eller så.

Skrevet

Hei du!

Har slitt med det samme problemet for noen måneder siden. Etter at jeg hadde sluttet å bite og vile få lange fine negler som tålte litt,gikk jeg til innkjøp av DEPEND sesamolje. (Selges på parfymerier...Har ikke sett det ellers noe sted..)Det masserer jeg inn 1-2 ganger om dagen. Iallfall før jeg legger meg. Rett etter det bruker jeg håndkrem fra Vaseline Intensive Care.

Sesamoljen gjør neglene sterkere og gjør at de vokser fortere. Jeg har virkelig merket resultater. Men må huske den hver dag,da...

Jeg vet ikke helt hvor lenge man bør holde på,men jeg har gjort dette i 3-4 måneder(Fortsatt bare brukt 1- 10 ml).... Så den er drøy i bruk.

Ikke kast bort pengene dine på å gå til en negldesigner. Det er jo mye billigere å kjøpe noen produkter og la neglene vokse og dessuten er det jo mye finere- det andre ser alt for unaturlig ut,syns jeg...

Ja,forresten..Kom på ett lite tips til... Husk å ikke bruk neglelakkfjerner som inneholder acteon,olje eller fargestoffer. (Har lest at neglene kan bli sprø av det..Ja,kosisensen på neglene altså..) Her har DEPEND en neglelakkfjerner uten noen av disse stoffene. Har den selv men syns ikke den gjør jobben så godt. Lakken går nesten ikke av.... Må skrubbe og stå i i minst 1 time. Jaja....

Uanz...

Lykke til med neglene- De blir nok fine akal du se!!! :wink:

Skrevet

DEPEND Sesamolje?? Okey, verdt ett forsøk :-)

Skrevet

Ja, jeg tror du vil bli forrnøyd med den. Ja,d finnes jo andre oljer og lakker fra DEPEND,men denne r den ensete jg har erfaring med altså!!

Skrevet

Jeg skal stikke å kjøpe den over helgen. Er den dyr?

Skrevet

Uff,jg r ik helt sikker....Mn d var vel under 100 kr,tror jg. Mn den vare forholdsvis lenge..Du trenger ikke mange dråpene tilsammen på alle neglene. R en sånn praktisk dråpe-trykker,mn d kan komme for mye... I begynnelsen brukte jg alt for mye...D har jg funnet ut var sløsin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...