Luxxx Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Hei! Jeg er lut lei "Canada goose, woolrich, svea og parajumper-stilen". Noen som har en anelse på det nye "it"? Jeg er åpen for alt. Men ønsker noe feminint som kan passe til det meste i tillegg. Jeg har et bilde av en jakke som jeg fant på Google som jeg anser som drømmejakken!! Jeg har null peiling på hvor den er fra. Kan noen hjelpe meg? Det er ihvertfall noe i denne stilen jeg kunne tenke meg mest. Om ikke DENNE :D
Llise Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Det der er vel Andrea Badendyck. Mener å huske at jakken er fra Michael Kors?
Luxxx Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2014 Tusen takk. Men så kjedelig å vite at den er fra i fjord. Ikke noe som har en til salgs vel? )
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Du kan kombinere jakke-kjøp med en tur. Ber er en outlet-guide hvor det er muligheter for å finne fjorårets kolleksjon http://reisetips.nettavisen.no/den-store-outletguiden/Anonymous poster hash: 9f757...4a3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Haha, vakkert bilde av Rannveig. Anonymous poster hash: 18152...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå